معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی؛
معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی بیان کرد : استان مرکزی تمام توان خود را برای کمک به توسعه راه‌ های منتهی به محور مهران را بکار خواهد گرفت و ماشین آلات سنگین مورد نیاز از بخش های دولتی و خصوصی در جهت تکمیل و توسعه راه‌های اربعین استان و همچنین رفع نقاط حادثه‌خیز تا قبل از شروع گرما در اختیار استان ایلام قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۱۱۰۴۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰ 10 May 2023

  به گزارش تابناک ایلام؛ بهنام نظری  در جلسه ستاد اربعین استان ایلام در پایانه مرزی مهران  گفت :  اربعین به عنوان همایش جهان اسلام مطرح است و بنابراین باید در جهت تسهیل در برپایی باشکوه این حرکت عظیم عاشورایی به وظیفه شرعی و دینی خود برای اعتلا و اقتدار اسلام و اربعین عمل کنیم.

وی افزود : هرسال علیرغم شیطنت‌ها و خباثت‌ها علیه نظام و انقلاب، اما همایش بزرگ و معنوی اربعین از نظر کمی و کیفی در مقیاس یک همایش بزرگ در سطح بین‌الملل خودنمایی می‌کند.

 نظری ادامه داد : استان مرکزی از دیرباز در بحث اربعین در استان ایلام پیشتاز بوده است و هدف مجموعه مدیریت ارشد استان برای ارائه خدمات همه‌جانبه به زائران است و از ظرفیت شهرداری‌های استان مرکزی در حوزه مدیریت خدمات شهری در ایام اربعین در مرز مهران استفاده خواهد شد.

وی گفت : امسال هدفمند و منسجم‌تر از گذشته با بکارگیری تجهیزات و امکانات لازم در این حوزه کمک کار مجموعه استان ایلام در ایام اربعین خواهیم بود و ظرفیت خوبی را پای کار خواهیم آورد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی خاطرنشان کرد : می‌طلبد به منظور برنامه ریزی بهتر در راستای فعالیت های مورد نظر و بیشتر به زائران اربعین، زمین مورد نیاز در اختیار این استان قرار گیرد تا خدمات دهی و اجرای مأموریت های استان مرکزی در حوزه اربعین در استان ایلام منسجم تر شود./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار