کد خبر: ۱۱۰۵۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۸ 14 May 2023

فرمانده پلیس راه کندوان با اشاره به بارش پراکنده در این محور کوهستانی و احتمال ریزش و سقوط سنگ از ارتفاعات از مسافران و رانندگان خواست در حاشیه این جاده توقف نکنند.

سرگردمحمد احمدی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برابر آخرین وضعیت ترافیک محور کندوان در زمان حاضر عادی و روان است و پیش بینی می شود همین وضعیت جوی تا ساعت ۲۴ امروز ادامه داشته باشد.

وی اظهارداشت: کاربران جاده‌ای و مسافران از توقف در حاشیه این جاده و رودخانه های منطقه باتوجه به بارش باران پرهیز کنند.

وی تاکید کرد: پلیس همچنین با رانندگانی که حقوق شهروندی را در جاده رعایت نکنند و به تخلفات حادثه ساز اقدام کنند بدون اغماض برخورد می کند.

فرمانده پلیس راه کندوان تاکید کرد: مسافران همچنین قبل از آغاز سفر از سامانه های هواشناسی و ۱۱۰ و ۱۴۱ پلیس نیز از وضعیت راه های مناطق کشور از جمله محور کوهستانی کندوان مطلع شوند تا با مشکل برخورد نکنند.

روزانه بین ۲۰ تا ۳۰ هزار خودرو در محور کندوان تردد دارند. محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که نیمی از این مسیر در محدوده چالوس که به کندوان شهرت دارد قرار دارد.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار