کد خبر: ۱۱۰۵۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹ 17 May 2023

نساجی مازندران و پرسپولیس تهران درحالی فردا پنجشنبه در دیداری حساس در آخرین بازی فصل لیگ برتر به مصاف هم می روند که هوای آسمان قائمشهر و چمن ورزشگاه وطنی شرایط خوبی برای برگزاری این بازی را دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در حالی لیگ به هفته آخر رسیده است که تکلیف تعیین قهرمان لیگ به هفته پایانی کشیده شده و در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته، پرسپولیس صدرنشین در قائمشهر میهمان نساجی است. پرسپولیس با برتری در این مسابقه می‌تواند بدون توجه به نتایج سایر بازی‌ها جام را به تهران ببرد.

باتوجه به شانس بالای پرسپولیس برای قهرمانی و احتمال برگزاری جشن قهرمانی در قائمشهر، مسوولان سازمان لیگ روز دوشنبه هفته جاری از ورزشگاه شهید وطنی بازدید کردند.

سهیل مهدی مدیر مسابقات، حجت‌الله بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی، محمدحسین حمیسی رئیس حراست فدراسیون فوتبال و مجتبی خداپرست مسئول حراست سازمان لیگ ضمن بازدید از ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر، تدابیر لازم را برای برگزاری باشکوه جشن قهرمانی احتمالی پرسپولیس اتخاذ کردند.

همچنین طبق اطلاعیه هواشناسی مازندران هوای قائمشهر برای فردا پنجشنبه صاف تا نیمه ابری و دمای هوا در این شهر ۲۷ درجه سانتیگراد در ساعت ۱۸ همزمان با برگزاری دیدار تیم های نساجی و پرسپولیس خواهد بود. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار