به این ترتیب و بدلیل محرمانه بودن رای نمایندگان نمی توان هیچیک از آنان را صاحب رای منفی یا مثبت به برجام دانست و اصولا به دلیل استقبال افکار عمومی از تصویب برجام در جلسه علنی امروز نباید اجازه موج سواری به برخی نمایندگان داده شود .....
کد خبر: ۱۱۱۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴ 14 October 2015
در حالی برجام در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید که برخی نمایندگان مجلس سعی در بهره برداری انتخاباتی از فضای مثبت تصویب آن دارند .
این در حالی است که رای گیری در خصوص برجام بصورت مخفی صورت پذیرفت و نمی توان با هیچ معادله درستی از نام موافقان و مخالفان نهایی آن پرده برداشت .
 از سویی برخی نمایندگان مازندران نیز به نحوی خود را موافق برجام قلمداد کرده و در برخی رسانه های کشوری نام خود را به ثبت رساندند که با توجه به مخفی بودن رای نمایندگان دور از دهن به نظر می رسد .
در فهرست یکصد نفره و البته بدون پشتوانه ای که در یکی از سایت های کشوری منتشر شده است نام چند نماینده مازنی آورده شده است .
شمال نیوز صحت و سقم این فهرست را از یکی از نمایندگان مازندران جویا شده است که پاسخ قابل تاملی را دریافت نموده است .
حجت الاسلام علی اکبر ناصری نماینده بابل که نامش در فهرست یکصد نفره موافقان برجام در برخی سایت ها بوده است می گوید : آراء در جلسه مجلس کاملا مخفی بود و هیچ کس نمی‌تواند ادعا کند چه کسی رای مثبت و چه کسی رای منفی داده است .
نماینده بابل با بیان اینکه شاید  براساس تصاویر برخی حدسیاتی بزنند اما دقیق نیست ، افزود :  رای من به این طرح محرمانه بود .
به این ترتیب و بدلیل محرمانه بودن رای نمایندگان نمی توان هیچیک از آنان را صاحب رای منفی یا مثبت به برجام دانست و اصولا به دلیل استقبال افکار عمومی از تصویب برجام در جلسه علنی امروز نباید اجازه موج سواری به برخی نمایندگان داده شود .

منبع:شمال نیوز

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار