مدیرکل ارزیابی عملکرد و بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران گفت :اگر فردی هیچ بیمه ای نداشته باشد می تواند تحت پوشش سازمان بیمه سلامت قرار گیرد.
کد خبر: ۱۱۲۱۹۹۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱ 22 August 2023

به گزارش تابناک مرکزی؛سعیدرحمانی در جمع خبرنگاران افزود:مشمولان دهک یک تا ۵ بدون پرداخت حق سرانه می توانند از خدمات سازمان بیمه سلامت بهره مند شوند.

وی اضافه کرد: در سیاست های بیمه گری قرار شده همه مردم ایران تحت پوشش بیمه قرار گیرند لذا اگر فردی هیچ بیمه ای نداشته باشد می تواند تحت پوشش سازمان بیمه سلامت قرار گیرد. 

مدیرکل ارزیابی عملکرد وبازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران بیان کرد: استان مرکزی بر اساس رتبه‌بندی‌های انجام شده در نیمه بالایی جدول رتبه‌بندی قرار دارد و امید است در آینده به رتبه‌های سه گانه برتر دست پیدا کند.

رحمانی یادآور شد: مجوزهای جذب بیش از۵۰۰ نیرو در سطح کشور در حال انجام است و با همکاری وزارت بهداشت مجوز جذب یک تا ۲ نیروی طرحی نیز در استان‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: سازمان بیمه سلامت در مدت سه سال گذشته اجرای پنج طرح بزرگ از جمله نسخه الکترونیک را در دستور کار خود قرار داده و در این حوزه دستاوردهایی کسب کرده‌ است.

رحمانی ادامه داد: تعداد بیمه شدگان سازمان در حال نزدیک شدن به مرز ۵۰ میلیون نفر است؛ سنجش بیمه شدگان با استفاده از کد ملی انجام می شود تا همپوشانی به حداقل برسد.

وی با بیان اینکه مراکز درمان ناباروری در استان ها در حال افزایش هستند، افزود: خبرهایی از ایجاد مراکز درمان ناباروری در دانشگاه های علوم پزشکی وجود دارد. عزم خوبی در تامین اجتماعی، وزارت بهداشت و حوزه سلامت برای درمان ناباروری در کشور در حال انجام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار