معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای بهره برداری بخشی از باند جنوبی محور بندرترکمن به آق‌قلا در دور دوم سفر رئیس جمهور به گلستان انجام شده است.
کد خبر: ۱۱۲۷۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶ 19 September 2023

به گزارش تابناک گلستان، علیرضا لیاقی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: تعریض و بهسازی باند جنوبی محور بندرترکمن به آق‌قلا به دلیل ترافیک بالا و عرض کم محور از سال‌های قبل آغاز شده است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی گلستان توضیح داد که این اداره کل با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان نسبت به تعریض و بهسازی باند جنوبی این محور اقدام کرده است.

وی گفت: محور آق‌قلا به بندرترکمن ۳۴ کیلومتر طول داشته و تاکنون تعریض، بهسازی و آسفالت ۱۱ کیلومتر از باند جنوبی آن از مبدا بندرترکمن به سمت آق قلا توسط اداره کل راه و شهرسازی گلستان به اتمام رسیده و تعریض و مابقی مسیر در دست اقدام است.

لیاقی ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای بهره برداری بخشی از باند جنوبی محور بندرترکمن به آق قلا در دور دوم سفر رئیس جمهور به گلستان انجام شده است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: لازم به ذکر است که این پروژه از مصوبات سفر هیئت دولت به گلستان بوده و یکی از مطالبات جدی مردم منطقه است.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار