کد خبر: ۱۱۳۰۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲ 07 October 2023

به گزارش تابناک مازندران ، استاندار مازندران با اظهار این که پلیس با روحیه جهادی برای تامین امنیت مردم تلاش می کند، گفت: " مازندران امن "، ماموریت جدی نیروهای نظامی و انتظامی است.

سیدمحمود حسینی پور روز شنبه در آیین صبحگاه مشترک انتظامی مازندران در ساری، افزود: پلیس از متن مردم است و از ابتدای انقلاب اسلامی ایران تا کنون همواره در بین مردم خدمت کرده و می کند.

وی ادامه داد: امروز پلیس مقتدر و با ایمان با تاسی از کلام الله و توکل به خداباوری کار می کند، پلیسی که با ایمان خدمت می کند، شهادت را از آرزوهای خود می داند.

استاندار مازندران با بیان این که نیروی‌انتظامی در یکسال گذشته بیشترین شهید را تقدیم نظام کرده است، تصریح کرد: تعداد شهدای یکسال گذشته برای برقراری امنیت مردم نمونه بارز خدمت با ایمان سبزپوشان این مرز بوم است.

وی با بیان این که طرح محله محور پلیس در مازندران مورد رضایتمندی مردم قرار گرفته است، گفت: امروز با اشراف اطلاعاتی برخورد با هنجارشکنی‌ها در اسرع وقت عملیاتی می‌شود.

حسینی پور به حضور بیش از ۳۰ میلیون گردشگر و خدمت و ماموریت پلیس مازندران در ایجاد امنیت و مقولات ترافیکی و انتظامی اشاره کرد و بیان داشت: من از خانواده های نیروی انتظامی مازندران در همراهی با ماموریت همسرانشان تقدیر می کنم.

نماینده عالی دولت در مازندران جنگ ترکیبی دشمن را خطرناک توصیف کرد و گفت: تهدیدات دشمن حتی از جنگ نظامی مهم تر است، به همین دلیل تجهیزات فناوری نوین پلیس مازندران در برخورد با تهدیدات ضروری است.

حسینی پو با ذکر این نکته که با اقتدار نیروی های نظامی و انتظامی اجازه تعدی به معاندان را نخواهیم داد، گفت: پلیس با روحیه جهادی برای تامین امنیت مردم، دریغ نخواهد کرد. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار