رئیس هیئت کشتی پهلوانی و زورخانه‌ای مشکین‌شهر از بانی شدن پهلوانان و خیرین در طرح اهدای اسباب‌بازی به کودکان نیازمند این شهرستان با عنوان نذر همدلی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۲۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴ 16 October 2023

به گزارش تابناک اردبیل، حسین خلیل زاده شامگاه امروز در حاشیه مراسم توزیع بسته‌های کمک معیشتی در مشکین‌شهر اظهار کرد: در مرحله سوم پویش همایش یاوران وقف با عنوان نذریاری که به امید خدا و کمک خیرین و ورزشکاران سعی داریم تا پایان سال انجام دهیم و در این مرحله جمع‌آوری و خرید اسباب بازی با عنوان نذر همدلی و نذریاری در نظر است.

وی افزود: در بسیاری از خانواده‌ها پس از بزرگ شدن کودکان اسباب بازی‌ها باقی می‌ماند که می‌توانند آن را در این پویش به کودکانی که توانایی مالی خرید اسباب بازی ندارند هدیه بدهند. این اسباب بازی‌ها نهایتا در محلی جمع‌آوری و پس از ضدعفونی بخشی که قابل استفاده خواهد بود مرتب می‌شود و به کودکانی که توانایی خرید ندارند هدیه داده می‌شود.

رئیس هیئت کشتی پهلوانی وزورخانه‌ای مشکین‌شهر با اشاره به توزیع بسته‌های کمک معیشتی در میان نیازمندان تصریح کرد: به‌مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش، ۱۱۰بسته کمک معیشتی توسط خیرین، پیشکسوتان و ورزشکاران و گروه جهادی هیات پهلوانی و زورخانه‌ای شهرستان مشکین‌شهر تهیه و توزیع شد.

خلیل زاده گفت: مرحله دوم همایش یاوران وقف با عنوان نذریاری در قالب حمایت ازخانواده‌های زندانیان اختصاص دارد که توانستیم به همت همه کسانی که در این حوزه دغدغه دارند این بسته‌های کمک معیشتی را در اختیار خانواده‌های زندانیان قرار دهیم.
منبع/فارس

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار