رئیس هیئت تکواندوی مازندران گفت: ابوالفضل یعقوبی نماینده مازندرانی تیم ملی تکواندو در وزن 68- کیلوگرم در رقابت‌های گرندپریکس منچستر انگلیس موفق به کسب مدال نقره شد.
کد خبر: ۱۱۳۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶ 17 October 2015

فیض‌الله نفجم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری با اشاره به کسب مدال نقره با ارزش ابوالفضل یعقوبی در گرندپریکس انگلیس، اظهار کرد: سومین و آخرین مرحله مسابقات گرندپریکس در سال 2015، با حضور 227 تکواندوکار مطرح و برجسته جهان از 56 کشور و با قضاوت 50 داور بین‌المللی در شهر منچستر انگلیس آغاز شده و این مسابقات به مدت سه روز ادامه دارد.
وی افزود: نخستین روز از پیکار رقابت برترین‌ها در دور آخر مسابقات گرندپریکس ابوالفضل یعقوبی با پیروزی‌های متعدد مقابل مدعیان و بزرگان جهان به مرحله فینال رسید و در یک قدمی به مدال طلا این رقابت بازی خود مقابل دائمی هون‌لی از کره‌جنوبی را با نتیجه 16 بر هفت واگذار و به مدال نقره این مسابقات بسنده کرد.
رئیس هیئت تکواندوی مازندران تصریح کرد: ملی‌پوش مازندرانی کشورمان برای رسیدن به فینال در گام نخست حریف انگلیسی را در یک رقابت بی‌نظیر 12 بر یک از پیش‌رو برداشت و در مرحله بعدی از سد دیگر نماینده کشور میزبان مارتین استامپر دارنده مدال نقره قهرمانی جهان 2013 و نفر هشتم رنکینگ المپیک با نتیجه ستودنی 16 بر شش گذشت.
نفجم اضافه کرد: تکواندوکار مازندرانی تجربه بازی با این حریف را در مرحله دوم گرندپریکس ترکیه داشته و شش بر چهار او را شکست داد و بار دیگر توانست داغ برد را بر دل این نماینده بگذارد.
وی اظهار کرد: نماینده شایسته کشورمان برای رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی مقابل جواد اچاب از بلژیک مبارزه کرد و با نتیجه پنج بر چهار به برتری رسید و انتقام شکست خود در مسابقات جهانی 2015 را برابر این بازیکن را گرفت.
رئیس هیئت تکواندوی مازندران افزود: ابوالفضل یعقوبی با گام‌های همراه با برد خود قهرمان المپیک را مغلوب کرد، تکواندوکار 68- کیلوگرم مازندرانی غیرتمندانه مقابل سروت تازگل از ترکیه مبارزه کرد و در راند طلایی آن را از رسیدن به مرحله فینال رقابت‌ها بازداشت و فینالیست شد.
نفجم در پایان گفت: یعقوبی با کسب مدال ارزشمند نقره این رقابت‌ها 24 امتیاز به اندوخته‌هایش در رنکینگ المپیکی وزن دوم اضافه کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار