کد خبر: ۱۱۳۹۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴ 25 November 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اتفاق کم نظیر در پارلمان ایران رخ داد؛ یک نماینده برای چهار سال متوالی عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شد. 

اتفاق کم نظیر در پارلمان ایران،یک نماینده برای 4سال متوالی عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شد  

 

 

بر اساس این گزارش ، دکتر علی‌اصغر_باقرزاده نماینده مردم حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار در اولین دوره حضورش در مجلس برای چهارمین سال متوالی به عضویت کمیسیون تلفیق بودجه مجلس درآمد تا فراوانی بیشتر حضور در کمیسیون تلفیق برای یک دوره چهارساله را به نام خود ثبت کند و در سن جوانی عنوان شیخ کمیسیون تلفیق را کسب نماید!
شایان ذکر است دکتر باقرزاده عضویت در کمیسیون_تلفیق برنامه هفتم توسعه و ریاست کمیته سلامت آن را نیز به عهده دارد و این توفیق پارلمانی و کسب عناوینی چون منظم‌ترین_نماینده از لحاظ حضور در صحن علنی و بیشترین مشارکت در امر رای گیری‌ها همراه با نطق‌های فنی و صریح از ایشان به عنوان پدیده دور یازدهم مجلس یاد شده است.
 علاوه بر آن ، میزان طرح ها و اعتباراتی که این وکیل متخصص و متعهد برای حوزه انتخابیه خود پشتیبانی و جذب نموده نشان از سختکوشی، مردم مداری و توانایی بالای تخصصی پارلمانی او دارد که می تواند پشتوانه محکومی برای مردم شهرستان بابلسر و فریدونکنار و استان مازندران در ادوار بعدی مجلس هم باشد.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار