آیا وعده معاون استاندار عملی خواهد شد؟
در نظر نگرفتن راه فرعی با هدف تردد آسان مسافران و اهالی کجور در این قطعه از آزاد راه توسط پیمانکار از مشکلاتی بود که نارضایتی مسافران و اهالی این بخش تاریخی و گردشگرپذیر را همراه داشت.
کد خبر: ۱۱۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۶ 07 March 2015
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت که با ایجاد راه فرعی در قطعه چهارم آزاد راه تهران - شمال مشکلات تردد اهالی بخش کجور نوشهر بزودی برطرف خواهد شد.
به گزارش تابناک علی نبیان در حاشیه بازدید از قطعه چهارم آزاد راه تهران - شمال در گفت و گو با خبرنگاران افزود : در نظر نگرفتن راه فرعی با هدف تردد آسان مسافران و اهالی کجور در این قطعه از آزاد راه توسط پیمانکار از مشکلاتی بود که نارضایتی مسافران و اهالی این بخش تاریخی و گردشگرپذیر را همراه داشت.
معاون استاندار مازندران گفت : برای حل این مشکل با مدیرعامل شرکت توسعه زیرساخت ها و حمل ونقل جاده ای کشور و نیز پیمانکار مربوطه مذاکره و قرار شد جهت ساخت مسیر ارتباطی فرعی یک بازبینی دو باره در این قسمت از آزاد راه انجام گیرد.
وی افزود : طبق وعده های داده شده قطعه چهارم آزاد راه تهران - شمال در موعد مقرر یعنی بیست و پنجم اسفند ماه جاری دوباره بازگشایی خواهد شد.
علی نورزاد مدیرعامل شرکت توسعه زیرساخت ها و حمل و نقل جاده ای کشور و معاون وزیر راه و شهرسازی روز شنبه از قطعه چهارم آزاد راه تهران - شمال بازدید کرد.
قطعه چهارم آزاد راه تهران - شمال به علت رانش های پیوسته از پنجم ماه دی سال جاری با هدف ایمن سازی و رفع نقاط حادثه خیز آن بسته شده است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار