فرماندار رامسر گفت: براساس آمارهای اولیه، در پی بارش شدید دو روز گذشته در مازندران به‌ویژه غرب استان، حدود ۱۷۰ واحد مسکونی و تجاری در رامسر خسارت دید.
کد خبر: ۱۱۴۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱ 18 October 2015
به گزارش تابناک مازندران حسین سروری در گفت‌وگو با خبرنگار در شهرستان رامسر، با اشاره به بارش باران دو روز گذشته در این شهرستان، اظهار کرد: رامسر یکی از نقاط باران‌خیز دنیا است و بارش چندساعته در روز گذشته، خسارات زیادی را به‌دنبال داشته است.
وی با اشاره به واقع‌ شدن روستاهای زیادی در کنار رودخانه‌های رامسر که بارندگی اخیر سبب رانش در برخی از روستاها شده است، افزود: مسئولان این شهرستان در دو سه روز گذشته در محل‌های حادثه‌دیده یا حادثه‌خیز حضور مستمر داشتند و اقدامات لازم را انجام دادند.
فرماندار رامسر تصریح کرد: راه‌های ارتباطی به ییلاقات تا حدودی دچار رانش و سرازیر شدن سنگ‌ها و شن‌ها به جاده و راه‌ها شده که در سریع‌ترین زمان ممکن پاک‌سازی شد تا عبور و مرور عمومی دچار مشکل نشود.
این مسئول بیان کرد: ٢٥٤ میلی‌لیتر معادل یک‌سوم بارش سالانه در رامسر باریده که بی‌نظیر بوده است، لذا همه امکانات و نیروهای امدادی در حال کار و امداد بوده و هستند.
سروری با اعلام اینکه براساس آمارهای اولیه، حدود 170 واحد مسکونی و تجاری در رامسر خسارت دیده است، اضافه کرد: تاکنون میزان خسارت‌ها 60 میلیارد ریال برآورد شده و اعتبار لازم برای بازسازی این اماکن و زیرساخت‌های آسیب‌دیده لازم است.
هم‌اکنون بارش باران در رامسر پایان یافته و هوایی مطبوع و کمی سرد را در این شهرستان شاهد هستیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار