فرماندار ایلام ؛
فرماندار ایلام گفت : در حالی که در شهر ایلام با مشکل زمین داشتیم اما با توجه دولت مبنی بر استفاده زمین‌های موجود و بلااستفاده ادارات دولتی کار مسکن ملی در این شهرستان پیش رفته و از برنامه نیز جلو هستیم که د به طور میانگین درصد پیشرفت فیزیکی پروژه‌های این طرح در شهرستان حدود ۵۰ درصد است.
کد خبر: ۱۱۵۳۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲ 10 February 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ نادری بیان داشت : ۴۲ پروژه و طرح اقتصادی با اعتباری بیش از ۹ هزار و ۷۰ میلیارد ریال به مناسبت گرامی‌داشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی شد. 

وی افرود :  ۱۲ چشمه سرویس بهداشتی نیز در سایت تفریحی چغاسبز ایجاد شد و در راستای اسکان زوار در ایام اربعین نیز ۱۰۰ هکتار زمین به ظرفیت تفرجگاه چغاسبز افزوده شد.

نادری ادامه داد : در حوزه عمران روستایی با توجه شعار دولت مبنی بر ایجاد عدالت در ارائه خدمات، رویکرد تعادل در ارائه خدمات در روستاهای ایلام مورد توجه قرار گرفت و در این راستا روستاهای شهرستان مورد پایش قرار گرفته و مسائل و مشکلات این روستاها رصد شد.

وی مطرح کرد : راه دسترسی به روستای " چم حصار" نیز با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال سال گذشته انجام شد و همچنین روستاهای "چشمه بید" و "نی‌خزر" به درخواست مردم بعد از سال‌های متوالی در این دولت احیا شده و اجرای طرح هادی آنها در دست اقدام است.

فرماندار ایلام اظهار داشت : تعداد نانوایی‌های سطح شهر ایلام در راستای عرضه و دسترسی آسان مردم شهر ایلام افزایش داده شد و همچنین آموزش های لازم برای واحدهای نانوایی برگزار و یک انسجامی در این حوزه ایجاد شد.

وی خاطرنشان کرد : در حال حاضر، ۱۰۰ درصد جمعیت روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان ایلام از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و ۱۰۸۳ کیلومتر خط انتقال در این مدت ایجاد شده و تامین خط دوم انتقال گاز شهر ایلام با اعتبار یک هزار میلیارد ریال کلنگ زنی شده است.

نادری یادآور شد :  در ۲ سال گذشته ۱۱ سالن سرپوشیده و پنج سالن ورزشی روباز احداث و در ۱۰ مدرسه شهرستان ایلام فضای چمن مصنوعی ایجاد و به ۹۵ باشگاه خصوصی نیز تسهیلات لازم برای ارتقای فعالیت‌ها پرداخت شده است./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار