در نیمه اول و به روی یک حمله رافائل سیلوا و عیسی آل کثیر با هم برخورد کردند که به زعم پرسپولیسی ها این صحنه پنالتی بود.
کد خبر: ۱۱۵۸۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰ 16 March 2024

پرسپولیسی ها عقیده دارند داور دربی یک پنالتی به سود آنها اعلام نکرد و تعجب‌شان این است که وحید کاظمی برای بازبینی صحنه به کنار زمین نیامد!

به گزارش خبرورزشی، در نیمه اول و به روی یک حمله رافائل سیلوا و عیسی آل کثیر با هم برخورد کردند که به زعم پرسپولیسی ها این صحنه پنالتی بود. سید وحید کاظمی در همان صحنه دستور به ادامه بازی داد و لحظاتی بود این داور بازی را نگه داشت اما به کنار زمین نیامد و صحنه را بازبینی نکرد. برای پرسپولیسی ها این سوال پیش آمده که چرا داور وسط برای بازبینی صحنه به کنار زمین نیامد؟

سید وحید کاظمی در جریان بازی دستور به ادامه بازی داد. این تصمیم فنی سید وحید کاظمی بود. در ادامه کمک داور ویدئویی صحنه را بازبینی کرد و به هنگام بازبینی از سید وحید کاظمی خواست بازی را نگه دارد. در ادامه کمک داور ویدئویی تصمیم داور را تایید کرد و در این شرایط طبیعی بود که قاضی دستور به ادامه بازی دهد. اگر کمک داور ویدئویی در گوشی به سید وحید کاظمی اعلام می کرد، این صحنه پنالتی است آنوقت داور وسط به کنار زمین می آمد و صحنه را می دید و تصمیم نهایی خود را اعلام می کرد. به همین دلیل پنالتی پرسپولیس به VAR نرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار