رئیس کمیته امداد بندپی گفت: با آغاز هفته احسان و نیکوکاری و ماه مبارک رمضان، زنگ نیکوکاری در بندپی با شعار "عید همدلی" توسط رئیس آموزش پرورش و حامی کودکان یتیم به صدا درآمد.
کد خبر: ۱۱۵۹۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳ 16 March 2024

به گزارش تابناک مازندران، احمد نیک‌پور اظهار داشت: با آغاز هفته احسان و نیکوکاری و ماه مبارک رمضان، زنگ نیکوکاری در بندپی با شعار "عید همدلی" توسط رئیس آموزش پرورش و حامی کودکان یتیم به صدا درآمد.

 

نواخته شدن زنگ نیکوکاری در مدارس بندپی  

وی افزود: زنگ نیکوکاری در دبستان ولی عصر بندپی نواخته شد تا همه با همدلی، وفاق، اتحاد و دست در دست یکدیگر در راستای کمک به دانش‌آموزان و نیازمندان گام برداریم.

رئیس کمیته امداد بندپی با اشاره به نقش بسیار مهم آموزش و پرورش در کمک به نیازمندان در جشن نیکوکاری گفت: در احیا و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری باید همه تلاش کنیم و بر همین اساس ما در مدارس زنگ نیکوکاری را به صدا در می‌آوریم.

نیک‌پور گفت: جشن نیکوکاری هرساله با مشارکت آموزش و پرورش و سپاه برگزار می شود و امسال این جشن با شعار "عید همدلی" در حال اجرا است.

وی اشاره کرد: در سه بخش بندپی غروب و شرق و گتاب برای دریافت کمک‌ها از مردم نوع‌دوست و نیکوکار از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰151135 و کد دستوری #01123*8877* در حال اجرا است .

خاطرنشان می‌شود: در شهرستان بندپی ۵۳۰ دانش‌آموز درحال تحصیل تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند که از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار