استاندار ایلام با صدور پیامی فرا رسیدن عید نوروز و آغاز سال ۱۴۰۳ را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۱۵۹۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۰ 20 March 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ متن پیام حسن بهرام‌نیا به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

تقارن زیبا و دل‌نشین بهار قرآن در ماه مبارک رمضان، ماه بندگی با بهار طبیعت و عید نوروز ارمغان عبادات سحرگاهی با نسیم روح‌بخش کلام الهی در فصل شکوفایی گل‌ها و طبیعت، تلاقی بی‌بدیلی از خلوص بندگی و معنویت در دو بهار عطرآگین را به تصویر کشیده است.

خداوند منان را شاکر و سپاسگزاریم که در سال ۱۴۰۲ شاهد فصلی پربار از کار و تلاش در ایران اسلامی با محوریت دولت سیزدهم بودیم تا با رویش‌های مدبرانه از دل سختی‌ها و موانع، نوید دهنده امید شود و بارقه‌ای از اعتماد، آرامش و امنیت را به بار آورد. در استان ایلام به عنوان پایتخت خادمین سیدالشهداء علیه‌السلام و پیشانی درخشان دوران حماسه و رزم، در راستای سیاست‌های کلان دولت سیزدهم و با راهبری و نظارت مجموعه مدیریت عالی استان شاهد وحدت و همدلی، تعامل و هم‌افزایی بودیم که این مهم موجب توسعه و پیشرفت در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ... گردید.

برگزاری با صلابت اربعین‌حسینی و انتخابات باشکوه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری و دوره سیزدهم مجلس شورای اسلامی بار دیگر اتحاد، وحدت و دل‌بستگی ملت مسلمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی و مردم شریف استان را به رخ جهانیان کشید و برگ زرین دیگری در وفاداری به اسلام عزیز، آرمان‌های امام و انقلاب و شهدای والامقام به ثبت رسید. 
در پایان لازم می‌دانم ضمن تقدیر و تشکر از وحدت و همبستگی مردم و مسئولان و مجموعه تلاش‌های صورت گرفته برای اعتلای کشور و سربلندی استان سرافراز ایلام، فرا رسیدن عید نوروز و آغاز سال ۱۴۰۳ که مزین به بهار قرآن در ماه مبارک رمضان است را به ملت بزرگ ایران اسلامی به ویژه مردم شریف و ولایت‌مدار استان تبریک و تهنیت عرض نمایم.
امیدوارم سال نو برای همه هم‌وطنان، سرشار از موفقیت، سلامتی و سرافرازی باشد.

حسن بهرام‌نیا
استاندار ایلام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار