مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان مهران:
مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان مهران گفت: از ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ تا ۳ فروردین ۱۴۰۳، بیش از ۱۵۰ نفر از مسافران نوروزی در مدارس اسکان داده شده‌اند.
کد خبر: ۱۱۶۰۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۵ 25 March 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ علی طبیعت‌شناس منفرد مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان مهران، بیان داشت: ۶ فضای آموزشی آماده اسکان و پذیرایی از مهمانان نوروزی در این شهرستان است.

وی افزود: از ۲۸ اسفند۱۴۰۲ تا ۳ فروردین‌ماه ۴۰۳ بیش از ۱۵۰ نفر اعم از ثبت‌نام سامانه و میهمانان ویژه خارج از سامانه اسکان یافته‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان مهران، ادامه داد: برای اسکان مسافران نوروزی تعداد ۵۰ کلاس در قالب ۶ فضای آموزشی، رفاهی برای اسکان درنظر گرفته شده است.

طبیعت‌شناس منفرد خاطرنشان کرد: شبانه روز از ۲۰۰ خودروی فرهنگیان زائر اباعبدالله الحسین (ع) در مدارس و اداره مراقبت می‌شود.

وی تصریح کرد: از ظرفیت زائرسرای دانش‌آموزی با تعرفه حداقلی و با امکانات مناسب استفاده شده و در این ایام بعنوان مرکز اسکان، پذیرای زائران و میهمانان فرهنگی است.

مدیرکل آموزش و پرورش مهران با ذکر این نکته که محل اسکان در گوگل مپ برای دسترسی سریع و آسان میهمانان تعریف شده است، اظهار داشت: محل اسکان با نام "خانه معلم مهران" در گوگل مپ برای دسترسی سریع و آسان میهمانان تعریف شده است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار