اولین جلسه شورای زکات شهرستان نکا در سال ۱۴۰۳، با حضور حجت‌الاسلام محمدصادق محمدی لائینی امام جمعه نکا، حجت‌الاسلام فغانی مسئول اجرائی زکات کمیته امداد استان، قاسمی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری نکا، بخشداران مرکزی و هزارجریب و جمعی از روسای ادارات و اعضای خِیریه در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار گردید.
کد خبر: ۱۱۶۱۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۴ 07 April 2024

به گزارش تابناک مازندران، اولین جلسه شورای زکات شهرستان نکا در سال ۱۴۰۳، با حضور حجت‌الاسلام محمدصادق محمدی لائینی امام جمعه نکا، حجت‌الاسلام فغانی مسئول اجرائی زکات کمیته امداد استان، قاسمی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری نکا، بخشداران مرکزی و هزارجریب و جمعی از روسای ادارات و اعضای خِیریه در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار گردید.

 

برگزاری اولین جلسه‌ی شورای زکات نکا در سال ۱۴۰۳، و تودیع و معارفه‌ی مسئول زکات شهرستان  

رمضان حسینی رئیس کمیته امداد شهرستان نکا در این دیدار بر تعامل و هم‌افزایی اعضای شورای زکات بویژه؛ «دهیاران، فرماندهان پایگاه و اعضای شورا و معتمدین روستاها» و خَیِّرین، دستگاه‌های تاثیرگذار و مبلغین برای تبلیغات فریضه زکات و جمع‌آوری زکات بخصوص زکات فطریه برای ارائه خدمات به نیازمندان تاکید کرد.

خاطرنشان می‌شود: در پایان جلسه، از زحمات «حجت‌الاسلام حسین دیندار» تقدیر و «حمید فغانی» به عنوان مسئول جدید زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نکا معارفه گردید.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار