در پی سفر رئیس جمهور به استان مازندران ۵۷ مورد از درخواست و شکایت مردمی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات رسیدگی شد
کد خبر: ۱۱۶۷۶۷۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹ 20 May 2024
به گزارش تابناک مازندران ، رئیس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و نماینده ویژه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:
اجابت خواسته قانونی مردم، هدف اصلی تشکیل میز خدمت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استانهای مختلف کشورمان است. 
 
رسیدگی به درخواست و پیگیری مردم توسط اداره فناوری و اطلاعات مازندران  
بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران، علی بحرینی رئیس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و نماینده ویژه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: هدف از تشکیل میز خدمت حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استانهای مختلف کشور در پی سفرهای استانی ریاست محترم جمهور در وهله نخست رسیدگی به درخواست ها و مطالبات حوزه های پست، پست بانک، مخابرات، اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و سایر ارائه دهندگان خدمات ارتباطی و اینترنتی به صورت مستقیم از سوی مردم عزیز و در مرحله بعدی پیگیری رفع این مشکلات و پاسخگویی به آنها، بوسیله متولیان امر می باشد.
بحرینی تصریح کرد: میز خدمت  حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در طی سه روز در محل اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تشکیل و نزدیک به ۵۷ درخواست و شکایات مردمی ثبت شد که بیشترین درخواست‌ های مطرح شده در حوزه های مختلفی همچون توسعه اینترنت روستایی و تقویت شبکه ارتباطات ثابت، برخی مشکلات موجود در حوزه دفاتر پیشخوان دولت و باجه های پست بانک روستایی، درخواست تسهیلات و اشتغال و همچنین تعدادی درخواست توسط کارکنان و بازنشستگان مخابرات بوده است.
رئیس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و نماینده ویژه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خاتمه خاطرنشان کرد: کلیه درخواست های دریافت شده از طریق مجموعه همکارانمان در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران با جدیت در دستور کار است و از سمت وزارتخانه تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.
گفتنی است در پی سفر رئیس جمهور به استان مازندران، میز خدمت حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور علی بحرینی رییس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت و مجموعه همکارانشان در تاریخ های ۲۶ ، ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه در محل اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران در شهر ساری تشکیل گردید. 
 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار