مراسم ختم هادی نوروزی در شهرستان های ساری، نکا، بابل، آمل، قائمشهر و برخی شهرهای غرب استان برگزار شد اما در آخرین مراسم برگزار شده تندیس کاپیتان فقید پرسپولیس در آئینی به میزبانی حسینیه روستای متی کلا مازندران به پدر هادی نوروزی اهدا شد.
کد خبر: ۱۱۷۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۹ 24 October 2015

به گزارش تابناک مازندران، با وجود گذشت چند هفته از مرگ هادی نوروزی هنوز هم بسیاری از بازیکنان و علاقمندان به فوتبال همچنین اهالی بابل و مازندران این ضایعه را باور نکرده اند و همچنان به دنبال فرصتی برای یاداوری خاطرات و زنده کردن یاد وی هستند.
با وجود اینکه مراسم باشکوه تشییع و تدفین پیکر این بازیکن با اخلاق و برجسته در تهران و مازندران بپا شده بود اما انگار بازهم بسیاری از علاقمندان وی راضی نشده و به برپایی مراسم خودجوش در مناطق مختلف مازندران و کشور پرداختند و در آن مراسم دوستان واقعی و حتی همکاران بی اخلاق وی نیز حضور باشکوه داشتند که همین مساله موجب انتقاد علی دایی شده بود.
در مازندران نیز مراسم ختم هادی نوروزی در شهرستان هایی مانند ساری، نکا، بابل، آمل ، قائمشهر و برخی شهرهای غرب استان برگزار شد اما در آخرین مراسم برگزار شده تندیس کاپیتان فقید پرسپولیس در آئینی به میزبانی حسینیه روستای متی کلا مازندران به پدر هادی نوروزی اهدا شد.
گفته شده این تندیس که همزمان با مراسم سوگواری سیداشهدا(ع) اهدا شد، علاوه بر منقوش بودن به تصویر نوروزی در مناطقی زیارتی متعددی متبرک شده است که ارزش معنوی دو چندان برای خانواده وی دارد.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار