کد خبر: ۱۱۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۲ 09 March 2015
 نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی گفت که برپایی نمایشگاه های عرضه مستقم کالا نباید اقدامی تقلیدی باشد و باید بتواند از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان حمایت کند.
به گزارش ایرنا، شمس اله شریعت نژاد در آیین افتتاح نمایشگاه عرضه مستقم کالا که در مصلی شهید بهشتی تنکابن برگزار شد ، افرود : بازاریان باید با ارائه اجناس مرغوب و با کیفیت و قیمت مناسب مشتریان را در منطقه حفظ کنند تا کسب و کار رونق بیشتری بگیرد و اقتصاد منطقه از رکود خارج شود .

وی تصریح کرد : باید قیمت و کیفیت محصولات ارائه شده در نمایشگاه ها بهتر از بازار باشد تا مردم به این مکان ها مراجعه کنند و نیاز های خود را برطرف سازند .

شریعت نژاد به کسادی بازار و کاهش قدرت مردم در منطقه اشاره کرد و اظهار داشت : امسال به دلیل کاهش قدرت خرید مردم سال سختی برای بازاریان و کسبه بود و به همین دلیل تلاش داریم مسوولان را متقاعد کنیم که مالیات کمتری از آنها دریافت کنند .

نماینده مردم تنکابن ، رامسر و عباس آباد در مجلس ، خاطر نشان کرد : باید از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای احداث مکانی جهت برپایی نمایشگاه عرضه مستقم کالا در غرب مازندران حمایت شود تا این مشکل برای همیشه رفع گردد .

نمایشگاه عرضه مستقم کالا از 16 تا 25 اسفند در مصلی شهید بهشتی تنکابن برگزار شد .

شهرستان 150 هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار