معاون سیاسی‌امنیتی استاندار مازندران گفت: کشور فرانسه که مهد امنیت است، در حال حاضر به‌خاطر داعش که دست‌پرورده خود همین کشورهاست، شرایط فوق‌العاده دارد و داعش را که خودشان خلق کردند، بلای جان‌شان شده است.
کد خبر: ۱۳۲۶۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲ 21 November 2015
به گزارش تابناک مازندران ، علیرضا یونسی بعد از ظهر امروز در مراسم تکریم از زحمات فرماندار سابق نوشهر و معارفه فرماندار جدید این شهرستان که در سالن اجتماعات اداره‌کل بنادر و دریانوردی مازندران ـ نوشهر برگزار شد، با اشاره به توطئه‌های شوم دشمنان نظام، اظهار کرد: ترورها، کودتاها تا جنگ سخت و مختلف با حضور بیش از 40 کشور دنیا بر ما تحمیل شد و پس از آن نیز انواع تحریم‌ها و شبیخون‌های فرهنگی را به ما وارد کردند، ولی راه به جایی نبردند.

وی به توافق هسته‌ای ایران با گروه 1+5 اشاره کرد و افزود: تیم مذاکره‎کننده با تدبیر و دوراندیشی جهان را وادار کردند که پای میز مذاکره بیایند و همه تحریم‌ها را لغو کنند.

معاون سیاسی‌امنیتی استاندار مازندران به حملات تروریستی در فرانسه اشاره و تصریح کرد:‌ این کشور که مهد امنیت است، در حال حاضر به‎خاطر داعش که دست‎پرورده خود همین کشورها است، شرایط فوق‎العاده دارد و داعش بلای جان‌شان شده است.

این مسئول با تأکید بر اینکه ایران یکی از امن‌ترین کشورهای جهان است، بیان کرد: کشور ما نه‌تنها در زمینه علوم از جمله نانوتکنولوژی و ماهواره یکی از هشت کشور برتر جهان است، بلکه در حوزه دموکراسی نیز از هر آزادی که بر پایه معنویت و خداپرستی است، دفاع می‌کند.

یونسی همچنین با گرامی‌داشت هفته بسیج، با اشاره به اینکه بسیج مدرسه عشق و عاشقی خداپرستان و کلاس درس معرفت و آزادگی است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی زمانی به پیروزی رسید که جهان سرشار از ناجوان‌مردی و دنیا هم به دو بلوک شرق و غرب تقسیم شده بود که خورشید تابناک انقلاب اسلامی از مشرق دنیا سر برافراشت.

وی اضافه کرد: نهضت‌های زیادی پس از انقلاب اسلامی در سراسر دنیا به‌وجود آمد، ولی بر اساس نظریه تئوری‌پردازان، انقلاب اسلامی تنها انقلاب خدایی پس از 35 سال در جهان بوده است که بر مبنای دین و خدا پایه‌گذاری شد.

معاون سیاسی‌امنیتی استاندار مازندران وضعیت کشور در حوزه سیاست خارجی را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید شاهد اتفاقات خوبی در زمینه‌های مختلف از جمله کنترل تورم، کاهش هزینه سلامت برای مردم و تثبیت ارزش پول کشور هستیم و شکوفایی اقتصادی در حال فروغ است.

این مسئول با اشاره به اینکه همگان قبول داریم که شرایط اقتصادی کشور مناسب نیست، گفت: تنها یک میلیون بشکه نفت با قیمت 40 دلار می‌توانیم بفروشیم اما امیدوار هستیم بعد از اجرای برجام شرایط جدید و بهتری برای کشور ایجاد شود.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار