رئیس شورای اسلامی شهر قائم‌شهر با بیان اینکه برای پیش‌فروش مغازه‌های نگین شمال تصمیم‌گیری می‌شود، گفت: 190 نیروی جدید در شهرداری قائم‌شهر جذب می‌شوند.
کد خبر: ۱۳۴۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۵ 23 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، در اوایل دهه 80 شورای اسلامی شهر و شهرداری قائم‌شهر تصمیم گرفتند سینمای فجر شهرستان را به زمینی که قرار بود مجتمع تجاری، خدماتی نگین شمال در آنجا بنا شود، اضافه کنند.

قرار بود مجتمع نگین شمال با سالن‌های چندمنظوره اعم از سینما، رستوران، شعب بانک و پارکینگ در 14 طبقه در مدت زمان کوتاهی افتتاح شود اما با توجه به مشکلاتی که در این زمینه پیش آمد، این پروژه به یک رویا تبدیل شد.

سعید میرزایی رئیس شورای اسلامی شهر قائم‌شهر صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره اتمام پروژه نگین شمال، اظهار کرد: برای اتمام پروژه آزاردهنده نگین شمال جلسات متعددی با حضور مسئولان شهرستانی و سهام‌داران این پروژه برگزار شد.

وی با بیان اینکه 40 درصد پروژه نگین شمال، سهم شهرداری است، تصریح کرد: دو سرمایه‌گذار این پروژه دارای 45 و 15 درصد سهام هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر قائم‌شهر ادامه داد: به‌دلیل اینکه یکی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نتوانست به تعهدات خود عمل کند، امکان ادامه همکاری وجود نداشت و 15 درصد سهام این بخش خصوصی به سرمایه‌گذار دیگر نگین شمال تعلق گرفت.

این مسئول با اشاره به اینکه پروژه نگین شمال، 500 میلیارد تومان آورده مالی دارد، افزود: این پروژه از فضای فرهنگی مناسبی برخوردار است، زیرا این پروژه دارای سالن کنفرانس، همایش و سینما است.

میرزایی یادآور شد: قائم‌شهر از لحاظ ایجاد فضای فرهنگی دارای کمبود‌های بسیاری است و با توجه به قرارداد با شرکت سرمایه‌گذار مقرر شد هرگز فضای فرهنگی پروژه نگین شمال کاهش پیدا نکند.

وی متذکر شد: با پیشرفت فیزیکی پروژه نگین شمال در آینده برای پیش‌فروش مغازه‌ها تصمیم‌گیری نهایی با سرمایه‌گذار انجام می‌شود.

میرزایی با بیان اینکه با تأیید وزارت کشور، شهرداری قائم‌شهر دومنطقه‌ای شد، تصریح کرد: مکان‌یابی ساختمان برای دو منطقه شهرداری در حال پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه در سفر ریاست جمهوری به مازندران، 14 میلیارد تومان برای اجرای عملیات تقاطع غیر‌همسطح میدان جانبازان تخصیص پیدا کرد، افزود: برای مطالعات تقاطع غیر‌همسطح الغدیر، 200 میلیون تومان هزینه برآورد شد.

میرزایی ادامه داد: با توافق وزارت راه و شهرسازی، آسفالت از مسیر میدان جانبازان به میدان امام تا سه‌راه الغدیر انجام می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قائم‌شهر درباره سرمایه‌گذاری یک تیم تایلندی در پارک جنگلی تلار، افزود: امروز یک تیم تایلندی برای ساخت هتل در مجاورت رودخانه تلار، کمپ اقامتی و ایجاد باغ پرندگان از پارک جنگلی قائم‌شهر بازدید می‌کنند.

* مجوز جذب 190 نیرو در شهرداری

میرزایی با اشاره به اینکه امسال شهرداری قائم‌شهر 56 درصد درآمد داشت، متذکر شد: شهرداری قائم‌شهر مجوز دارد فقط 190 نیروی انسانی جذب کند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون شهرداری نیروی انسانی بیش از مجوز صادرشده جذب نکرد، افزود: با توجه به امکانات درآمدی شهرداری، این امکان وجود ندارد که نیروی جدیدی جذب کند.

میرزایی در پایان با تاکید بر اینکه در چند ماه گذشته در پرداخت حقوق پرسنل با مشکلاتی مواجه بودیم، گفت: با کاهش هزینه‌های جاری پرداخت حقوق کارکنان به‌موقع انجام می‌شود.
فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار