فرمانده انتظامی مازندران گفت: همه مناطق آلوده مازندران پاک‌سازی شد و یک موقعیت اجتماعی و فرهنگی مناسب برای افراد و کودکان این مناطق ایجاد شد.
کد خبر: ۱۳۴۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۹ 23 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، سردار مسعود جعفری‌نسب صبح امروز در دیدار با فرماندار جدید شهرستان ساری با اشاره به اجرای طرح پاک‌سازی نقاط آلوده توسط فرمانده انتظامی مازندران اظهار کرد: همه مناطق آلوده مازندران پاک‌سازی شد و یک موقعیت اجتماعی و فرهنگی مناسب برای افراد و کودکان این مناطق ایجاد شد.

وی با بیان اینکه اوضاع اجتماعی شهرستان ساری مطلوب است، یادآور شد: برای کاهش معضلات اجتماعی نیاز است که دستگاه‌ها باید به وظایف خود به درستی عمل کنند تا شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی باشیم.

احمدحسین‌زادگان فرماندار ساری نیز با اشاره به اینکه اجرای این طرح اثرات مثبتی در سطح شهرستان ساری دارد و انتظار این است که این طرح همچنان تداوم یابد، گفت: ریشه بسیاری از مشکلات و آسیب‌ها در جامعه موادمخدر است و این اقدام فرمانده انتظامی بسیار اثرگذار و سازنده است.

فرماندار ساری در ادامه یادآور شد: برای ساماندهی آسیب‌های اجتماعی نیاز است که نهادهای مختلف به وظیفه ذاتی خودشان به خوبی عمل کنند و عدم همکاری ارگان‌ها در ساماندهی مسائل اجتماعی سبب بروز اعتیاد، خودکشی، طلاق و بی‌اعتمادی در روابط خانوادگی می‌شود.

وی با اعلام اینکه برخی مشکلات و معضلات اجتماعی غیرقابل‌انکار است، گفت: برای رفع مشکلات نیاز است که واقع بین باشیم و مشکلات و نارسایی‌ها را بهتر شناسایی کنیم.

حسین‌زادگان با بیان اینکه برخی از مشکلات اجتماعی روز مورد قبول مردم و دولت نیست، خاطرنشان کرد: ریشه‌یابی در رفع مشکلات اجتماعی باید در برنامه کاری قرار گیرد.

وی اضافه کرد: رفع نارسایی‌های اجتماعی نیاز به مشارکت شهروندان دارد و بهزیستی در زمینه جلب مشارکت مردمی می‌تواند موثر عمل کند.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار