مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: تسهیلات سرمایه در گردش با بازپرداخت سه ساله توسط بانك صنعت و معدن، به واحدهای تولیدی و صنعتی استان مازندران پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۱۳۴۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷ 24 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، سید مصطفی موسوی اظهار کرد: مهمترین دغدغه بخش تولید و صنعت، تأمین سرمایه در گردش و منابع مالی جهت تهیه مواد اولیه بوده كه در راستای برطرف شدن موانع تولید و با هماهنگی سازمان صنایع كوچك و شهركهای صنعتی ایران و بانك صنعت و معدن، اقدامات مؤثر انجام شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌هـای صنعتی مازندران افزود: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته، به واحدهای تولیـدی و صنعتی كه پروانه بهره برداری خود را به تازگی دریافت ‌کرده‌اند فقط برای یكبار و برای اولین بار ، تسهیلات سرمایه در گردش بانك صنعت و معدن با بازپرداخت سه ساله اعطا می‌شود.
موسوی بیان کرد: پرداخت تسهیلات در قالب سرمایه در گردش و كمك‌های فنی و اعتباری، موجب افزایش تولید و اشتغال و رونق بخشیدن به واحدهای تولیدی و صنعتی در استان خواهد شد.
وی خاطرنشان كرد: ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی علاوه بر افزایش تولید و تنظیم بازار عرضه و تقاضا، در نهایت خروج از ركود را به دنبال دارد.
موسوی تأكید كرد: پرداخت تسهیلات سبب جلوگیری از خام‌فروشی سرمایه‌های ملی در كشور با ارزش افزوده بسیار كم می‌شود كه به نوعی این سرمایه ارزشمند را هدر می‌دهد بنابراین، با فرآوری مواد اولیه توسط واحدهای تولیدی، موجبات ایجاد ارزش افزوده و به تبع آن، اشتغال را در بخش صنعت و تولید استان، فراهم آورد.
ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار