سرمربی تیم والیبال کاله‌جوان مازندران با اشاره به بازی حساس هفته آینده مقابل تیم سازمان عمران شهرداری ساری، گفت: 3 امتیاز شهرآورد مازندران را می‌خواهیم.
کد خبر: ۱۳۷۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۵ 29 November 2015
احمد فتاح در پایان دیدار امروز تیم والیبال کاله‌جوان مازندران مقابل ترکمن‌صحرای آق‌قلا با رضایت از نتیجه به‎دست‎آمده، اظهار کرد: تیم حریف با ظرفیت خوبی پای به این دیدار گذاشت و حریف دست و پابسته‌ای نبود.

وی افزود: نتیجه به‌دست‌آمده در دیدار امروز حاصل تلاش بازیکنان تیم ما بود و با یک بازی روان و یک‌دست موفق شدیم، سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

سرمربی کاله‌جوان مازندران با اشاره به بازی حساس هفته آینده مقابل سازمان عمران شهرداری ساری، بیان کرد: از این دیدار باید به‌عنوان شهر‌آورد مازندران یاد کرد و کسب امتیاز با توجه به میزبانی تیم ساروی برای ما از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی خاطر‌نشان کرد: چند بازیکن سال گذشته تیم کاله‌جوان امسال در تیم ساروی بازی می‌کنند و شناخت خوبی از آنها داریم.

فتاح با ابراز امیدواری از کسب نتیجه مطلوب در دیدار هفته آینده، ادامه داد: با توجه به شناخت خوبی که از تیم حریف داریم، امیدواریم با ارائه بازی خوب، نتیجه دل‌خواه را نیز به‌دست آوریم.

سرمربی تیم والیبال کاله‌جوان تنها مصدوم تیم خود را فاضل پژوهان عنوان کرد و افزود: این بازیکن با 50 درصد آمادگی در خدمت تیم ما است و امیدواریم در دیدار هفته آینده هیچ مصدومی نداشته باشیم.

وی در پایان از امکانات ورزشی محمودآباد تقدیر کرد و گفت: با ظرفیت بالایی که ورزش و جوانان محمودآباد دارد، تیم‌داری والیبال در این شهرستان به آینده والیبال کمک می‌کند.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار