استاندار مازندران با بیان اینکه صادرکنندگان حرفه‎‌ای در استان نداریم، گفت: ستادی که در استان تشکیل می‌شود، باید هیئتی از مازندران را به دیگر کشورها برای تبادل نظر با تجار آن کشورها اعزام کند.
کد خبر: ۱۳۷۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۰ 29 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، ربیع فلاح امشب در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که در استانداری استان برگزار شد، اظهار کرد: برند‌سازی برای حمایت از تولید برنج داخل در دستور کار جدی دستگاه‌های ذی‎ربط قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مازندران یک میلیون تن افزایش تولید محصول نسبت به سال گذشته دارد، افزود: باید دستگاه‌های اجرایی مربوطه مدیریت برای تنظیم بازار و صادرات را مدنظر قرار دهند.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: ستاد ویژه‌ای حتی به‌صورت موقت برای رصد روزانه وضعیت مرکبات و کیوی در سازمان جهاد کشاورزی تشکیل شود و نمایندگانی از اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و تجارت استان حضور داشته باشند.

فلاح ادامه داد: برای انجام صادرات برای سال آینده باید از اکنون برنامه‌ریزی‌های لازم در استان صورت گیرد.

وی با بیان اینکه صادرکنندگان حرفه‎‌ای در استان نداریم، تصریح کرد: ستادی که در استان تشکیل می‌شود، باید هیئتی از استان را به دیگر کشورها برای تبادل نظر با تجار آن کشورها اعزام کند.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: کشاورزان در منازل خود دارای انبارهای سنتی هستند که نباید از آنها غافل باشیم و بتوانیم بخشی از تولیدات را در این انبارها ذخیره‌سازی کنیم.

فلاح در پایان گفت: سازمان تعاون روستایی باید قیمت خرید و ذخیره‌سازی مرکبات را اعلام کند و روزانه خبرهای جدید را از قیمت مرکبات در رسانه‌های استان اعلام کند.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار