مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: 350 معلم پیش‌دبستانی جذب آموزش و پرورش استان شدند.
کد خبر: ۱۵۱۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۰ 24 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، سیدعلی قاسمی بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از برترین‌های پروژه مهر در مازندران با بیان اینکه شاخص‌های ارزیابی ستاد پروژه مهر بر حسب ارزیابی کمیته‌های پنج‌گانه انجام شده است و مازندران رتبه برتر کشوری را کسب کرد، اظهار کرد: کمیته تبلیغ، ساماندهی، تجهیزات و فضا، رسیدگی به صلاحیت‌ها و انتخابات و کمیته ستاد ثبت‌نام می‌توان برشمرد.

وی با اشاره به اینکه هر کمیته 100 امتیاز را به خود اختصاص داده است، افزود: بررسی میدانی از فعالیت کمیته‌ها در شهرستان و مناطق انجام شد و مستندات و گزارش‌هایی که براساس استاندارد بوده مورد پذیرش بازرسان قرار گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه از سوی وزارتخانه متبوع نماینده‌هایی در استان مستقر شدند و براساس گزارشات میدانی و براساس شاخص آموزش و پرورش، استان را مورد ارزیابی قرار دادند، بیان کرد: نحوه جلسات پروژه مهر، ساماندهی مدارس، ثبت‌نام دانش‌آموزان، بازسازی، انتصاب مدیران، نقل و انتقال معلمان از سری موضوعاتی بود که مورد ارزیابی بازرسان وزارتخانه قرار گرفت.

این مسئول با اشاره به اینکه نقل و انتقال معلمان به‌طور معمول تا 20 شهریور باید انجام شود، گفت: ساماندهی معلمان به آموزش و پرورش شهرستان‌ها تفویض اختیار و ساماندهی براساس برنامه انجام شد.

قاسمی مشکلات امسال ساماندهی معلمان را ورود مربیان پیش‌دبستانی در بدنه آموزش و پرورش دانست و ادامه داد: روزهای پایانی شهریور دستور‌العمل جذب معلمان پیش‌دبستانی ابلاغ شد.

وی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید 400 کلاس درس از طریق خرید خدمات و بسته حمایتی ساماندهی شده بودند، تصریح کرد: در سال تحصیلی جاری حدود 300 معلم بازنشسته استمرار خدمت شدند، این در حالی بود که با ابلاغ دیرهنگام جذب معلمان پیش‌دبستانی در آموزش و پرورش در نیمه مهرماه امسال با همکاری معلمان بازنشسته مخالفت شد و طرح خرید خدمات و بسته حمایتی هم از دور خارج شد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: امسال 350 مربی پیش‌دبستانی جذب آموزش و پرورش شدند.

 آموزش و پرورش شهرستان‌های سیمرغ، بهشهر و تنکابن به ترتیب رتبه اول تا سوم را در اجرای پروژه مهر کسب کردند و در حضور معاون وزیر آموزش و پرورش تجلیل شدند.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار