مدیرکل بهزیستی استان مازندران تاکید کرد: فقط با دستگیری متکدیان مشکل حل نمی‌شود و باید این افراد ساماندهی شوند.
کد خبر: ۱۵۱۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۳ 25 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، سعید آرام با بیان اینکه اقدامات خوبی در مناطق حاشیه‌ای صورت گرفته است، بیان داشت: همه دستگاه‌ها پای‌کار هستند تا بتوانیم شرایط را مهیا کنیم و یکی از مناطقی که اقدامات حاشیه‌نشینی خوبی صورت گرفته منطقه مهرگان نکا بوده است.

وی در خصوص متکدیان در سطح استان، گفت: شهرداری ساری کارهای بسیاری خوبی برای جمع‌آوری متکدیان انجام داده است، در شهرستان آمل ساختمان حیات نو محل استقرار متکدیان بوده که قسمتی از کارهای متکدیان در این مرکز انجام می‌شود و در مرکز تنکابن هم تا به امروز اتفاقات خوبی رخ نداده است.

مدیرکل بهزیستی استان مازندران باتاکیدبراینکه با دستگیری متکدیان در سراسر استان مشکلات حل نخواهد شد، اذعان داشت: متکدیان پس از شناسایی باید در یک مکان مشخصی ساماندهی شوند و اکنون عمده متکدیان استان در غرب مازندران فعالیت دارند و به دلیل آنکه مکان مشخصی در غرب وجود نداردبه هیچ‌وجه ساماندهی و جمع‌آوری صورت نمی‌گرد.

عیسی قاسمی طوسی مدیرکل امور اجتماعی استان مازندران در این جلسه بابیان اینکه استان مازندران یک استان گردشگر پذیر است، گفت: امروزه تکدی گری پدیده زشتی بوده و زیبنده این استان نیست و فرمانداران شهرستان‌ها حمایت ویژه‌ای داشته باشند تا در استان با پدیده تکدی گری مواجه نباشیم.

طوسی افزود: شهرداری و سازمان‌های مربوطه  به جمع‌آوری متکدیان در سطح شهر اقدام‌های جدی انجام دهند و نگرانی ما عدم انتقاد قرارداد بعضی از شهرداری‌ها با مراکز جمع‌آوری متکدیان بوده است و باید شهرداری‌ها در اعتبار سال ۹۵ خود اعتبار خوبی برای جمع‌آوری متکدیان درنظر گیرند.

سرهنگ ذبیح‌الله پهلوانی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران در این جلسه بابیان اینکه ۹۰۲ نفراز متکدیان را درسته مازندران جمع‌آوری کردیم، بیان داشت: شهرداری‌ها طبق مصوبه شورای اداری استان باید مکان‌هایی را برای جمع‌آوری متکدیان در نظر بگیرند.

وی افزود: ادارات مربوطه همانند بهزیستی اقداماتی را برای خانواده‌های متکدیان صورت بدهند وآن ها را تحت پوشش خود قرار دهند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران در پایان گفت: نیروی انتظامی استان مازندران در رابطه با جمع‌آوری متکدیان استان آمادگی کامل دارد و دستگاه‌های اجرایی را در این امر همراهی خواهد کرد.

مهر
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار