همرزمان دیروز،هم فکران امروز
تابناک: معاون سابق فرمانده سپاه: امروز در استان مرکزی باید با برنامه و راهکار برای حل مشکلات اقتصادی مردم قدم برداشت و این امر میسر نخواهد شد مگر آنکه خط مقدم امروز را نجات صنعت بدانیم.
کد خبر: ۱۵۱۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳ 25 December 2015
به گزارش تابناک مرکزی، صبح امروز سردار سرلشگر بازنشسته ابوالفضل مقدم، سردار یعقوب زهدی، از معاونان سابق فرمانده سپاه و از قدیمی‌های توپخانه و معاون این روزهای مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، سردار داود غیاثی راد، معاون روابط عمومی اشراف و راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح، با سفر به  استان مرکزی به همراه سید احمد لطفی نماینده سابق مردم اراک، کمیجان و  خنداب در مجلس شورای اسلامی، و جمعی از جانبازان و یادگاران جنگ تحمیلی با حضور در منزل شهیدان نجفی، پاینده ،اسلامی پور و جعفری ایام فرخنده هفته وحدت و میلاد نبی مکرم اسلام ( ص ) را به خانواده این شهیدان تبریک گفتند.

در این مراسم سردار غیاثی راد خانواده شهدا را مظهر ایثار و مقامت خواند و گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس آزاده ترین انسان های این جهان در کنار یکدیگر حضور یافته بودند تا از کیان ایران اسلامی در برابر تهاجم دشمن دفاع کنند.

معاون روابط عمومی اشراف و راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح شهادت را سبب سرور و شادی برای بازماندگان خواند و گفت: تبریک شهادت از آن جهت است که انسان در راه خدا از باارزش ترین گوهر خود گذشته است تا پرچم اسلام به اهتزاز در آید و جا دارد به خانواده این شهیدان که چنین انسان های بااراده و پاکی را تربیت کردند تبریک بگوییم.

خط مقدم امروز، نجات صنعت است

در ادامه سردار یعقوب زهدی با نقل چند خاطره از شهید نجفی روح بلند این شهید را حاصل رشد و نمو در خانواده ای مذهبی عنوان کرد و گفت: بی شک در پرورش باور ایثار و شهادت خانواده نقش بسیار تعیین کننده ای دارد و خانواده های ایرانی با الگو گرفتن از راه سرور و سالار شهیدان در راه دفاع از اسلام، از تمام داشته های خود گذشتند.

معاون مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح شهیدان را چراغ راه هدایت مردم قلمداد کرد و خاطر نشان ساخت: امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان فریضه ای مهم است که تمامی مردم و مسئولان باید در جهت تحقق این هدف گام بردارند.

سردار زهدی، انقلاب اسلامی ایران را انقلاب ارزش‌ها نامید و از آمادگی نسل‌ سوم برای شهادت در راه پیشبرد اهداف این انقلاب سخن گفت و تصریح کرد: امنیت امروز ایران اسلامی حاصل خون شهیدان است که با گذشتن از جان خود آسایش امروز ما را رقم زدند و ما باید شکرگزار و قدردان این نعمت باشیم و همانگونه که امام عظیم الشان انقلاب فرمود: باید از ولایت فقیه پشتیبانی کنیم تا آسیب و گزندی به ایران اسلامی نرسد.

خط مقدم امروز، نجات صنعت است

معاون سابق فرمانده سپاه انتخابات پیش رو با توجه به شرایط حساس منطقه بسیار حائز اهمیت خواند و افزود: در هفتم اسفند ماه مردم قدرشناس ایران اسلامی با حضور در پای صندوق های رای بار دیگر توطئه های دشمنان این مرز و بوم را خنثی خواهند کرد و این امید می رود مردم با اگاهی و بصیرت خود افرادی را برای قانون گذاری انتخاب کنند که دلسوز واقعی این نظام و مردم هستند.

سردار زهدی با بیان اینکه صنعت کشور به دلیل بسیاری از سومدیریت ها هر روز با بحران جدیدی روبرو است گفت: تا زمانی که اقتصاد مقاومتی در کشور به همان شکلی که رهبر انقلاب به آن اشاره کرده است اجرا نشود این مشکلات اقتصادی پابرجا خواهد بود.بسیاری از یادگاران دفاع مقدس به خوبی به خاطر دارند که در طول هشت سال جنگ نابرابر با تمام کمی ها و کاستی ها استفاده از تجربه نیروی های متخصص و صاحب فکر بود که کشور را از هر گزندی نجات داد.

وی تصریح کرد: امروز هم در استان مرکزی باید با برنامه و راهکار برای حل مشکلات اقتصادی مردم قدم برداشت و این امر میسر نخواهد شد مگر آنکه خط مقدم امروز را نجات صنعت بدانیم.

خط مقدم امروز، نجات صنعت است

در پایان این مراسم متن پیام سردار سرلشکر مصطفی ایزدی معاون اشراف و امور راهبردی ستاد نیروهای مسلح خطاب به خانواده های شهدا به منظور تبریک فرارسیدن میلاد فرخنده پیامبر مهربانی ها قرائت شد و با اهدا لوح و یادبود از خانواده های شهیدان تقدیر به عمل آمد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
محسن یعقوبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
سلام احسنت به مردان اصولگرای این دوران که میدانندخانواده های شهدا چشم وچراغ این ملتند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
می دانید اراک چرا پیشرفت نمی کند چون تا زمانی که امثال شماها وجود دارند
آنقدر تابلو تبلیغ یک فرد را می کنید که آدم حالش بهم میخوره
خوبه به همین روش ادامه دهید گاهی تبلیغ بد اثرش را خوب برجا می گذارد
احمد کمالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
سلام و درود بر سید احمد بزرگوار
آرزوی موفقیت برای شما در انتخابات را داریم.
دوست قدیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
آقای لطفی شکر خدا شروع طوفانی و عالی داشتید...به کوری چشم بد خواهان شما تا آخر با شما هستیم.ارادتمند شما دکتر مظاهری
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
درود بر شهدا و درود بر سید احمد بزرگوار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
درود بر شهدا فقط
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
واقعا واسه تابناک متاسفم
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
لینک زیر خیلی جالبه حتما مطالعه کنید

http://narkhabar.ir/news/2002-%D8%B3%D8%A7%D9%88%D8%AC%DB%8C-%D9%87%D8%A7-%D8%A7%D8%B2-%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%86-%D9%81%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D9%BE%D8%B1-%D8%AA%D9%84%D8%A7%D8%B4-%D9%86%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%B6%DB%8C-%D9%87%D8%B3%D8%AA%D9%86%D8%AF.html
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار