به دلیل آغاز موج جدید سرما
رئیس پلیس راه استان مازندران گفت: به دلیل آغاز موج جدید سرما محور هراز و کندوان یک طرفه می شود.
کد خبر: ۱۵۵۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷ 01 January 2016

 به گزارش تابناک مازندران جعفر محمدنژاد  درباره آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی مازندران، اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت جاده‌های استان ابری و خشک بوده و از لحاظ ترافیکی نیز به صورت عادی و روان است و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: با توجه به فصل سرما و پیش‌بینی هواشناسی لازم است رانندگان تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.

رئیس پلیس راه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران، گفت: تردد موتورسیکلت تا ساعت 24 روز جمعه 11 دی‌ماه در تمامی بزرگراه‌ها، آزادراه‌ها و محورهای محور کندوان (کرج ـ چالوس)، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است، البته تردد موتورهای انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر جریان ترافیک بلامانع است.

محمدنژاد با بیان این‌که تردد انواع تریلرها، کامیون و کامیونت‌ها کماکان از محور کرج ـ چالوس ممنوع است، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه 11 تا ساعت دو بامداد روز شنبه 12 دی‌ماه از کرج به مرزن‌آباد ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روز جمعه 11 تا ساعت دو بامداد شنبه 12 دی‌ماه از 15 کیلومتری مرزن‌آباد (دزبن) به سمت کرج به صورت یک‌طرفه است.

وی به اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلی در محور هراز، یادآور شد: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت روز جمعه 11 دی‌ماه از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه 11 تا ساعت دو بامداد روز شنبه 12 دی‌ماه امسال از رودهن به آمل ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14:30 روز جمعه 11 تا ساعت دو بامداد شنبه 12 دی‌ماه امسال از آب‌اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک‌طرفه است.

وی تصریح کرد: تردد انواع تریلی به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت 24 روز جمعه 11 دی‌ماه امسال از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه مازندران با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده خود را تضمین کنند.

محمدنژاد در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش‌شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار