رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی مازندران
رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اشاره به روند کاهشی دمای هوای استان گفت: از روز دوشنبه با استقرار جوی نسبتاً پایدار آسمان استان عمدتاً صاف تا نیمه‌ابری پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۱۵۶۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲ 03 January 2016

به گزارش تابناک مازندران،احمد اسدی اظهار کرد: پیرو اطلاعیه و اخطاریه قبلی اداره‌کل هواشناسی مازندران از جمعه‌شب 11 دی‌ماه امسال با نزدیک شدن سامانه بارشی شاهد بارش‌های پراکنده در سطح مازندران بودیم که روز شنبه 12 دی با تقویت این سامانه بارش‌ها در سطح استان گسترش پیدا کرد و بارش‌ها در سطح ارتفاعات به‌صورت برف بوده است.

وی اضافه کرد: بیشترین بارش تا شب گذشته مربوط به بابلسر حدود 22، دشت‌ناز و بندرامیرآباد 16 و ساری 13 میلی‌متر بوده است.

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی مازندران ادامه داد: همچنین در این مدت بیشترین سرعت باد از کیاسر و سیاه‌بیشه حدود 58 کیلومتر بر ساعت بوده است.

اسدی یادآور شد: حداکثر دمای ساری روز شنبه نسبت به روز گذشته چهار درجه کاهش یافت و به 11 درجه سانتی‌گراد بالای صفر رسید.

وی با اشاره به اینکه در مجموع حداکثر دمای هوای مازندران حدود پنج درجه کاهش یافت، تصریح کرد: انتظار داریم امروز بارندگی را به‌تناوب در سطح استان شاهد باشیم و دمای هوا نیز روند کاهش داشته و امروز نیز دمای هوا کاهش پیدا می‌کند.

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: از روز دوشنبه با استقرار جوی نسبتاً پایدار آسمان استان عمدتاً صاف تا نیمه‌ابری پیش‌بینی می‌شود، هرچند از روز دوشنبه آسمان صاف بوده، ولی شب‌ها نسبتاً سرد است.

اسدی در پایان گفت: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از روز دوشنبه تا روزهای پایانی هفته جاری جوی نسبتا پایدار در آسمان مازندران حاکم است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار