امام جمعه موقت ساری
امام جمعه موقت ساری گفت: نهادهای به‌اصطلاح حقوق‌بشری با اعدام بی‌دلیل آیت‌الله «باقرالنمر» سکوت مفتضحانه‌ای کردند.
کد خبر: ۱۵۶۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹ 03 January 2016

به گزارش تابناک مازندران،حجت‌الاسلام محمد قاسمی با تسلیت شهادت آیت‌الله‌ النمر به ساحت مقدس امام زمان و مقام معظم رهبری، اظهار کرد: اعدام آیت‌الله «باقرالنمر» فاجعه بزرگی است که به‌واسطه آل‌سعود ملعون و وهابیت انجام شد.

وی با بیان اینکه این جنایت دل هر شیعه و آزادی‌خواه جهان را می‌رنجاند، افزود: امیدواریم خداوند متعال دشمنان اسلام و دین را از صفحه روزگار نابود کند.

امام جمعه موقت شهرستان ساری با بیان اینکه این جریان، جریان خاندان یزید و بنی‌امیه است که ادامه دارد، گفت: آل‌سعود دست‌نشانده آمریکا و اسرائیل است و تمامی این جنایت را از استکبار جهانی آموزش گرفتند.

قاسمی بیان کرد: عربستان با اعدام آیت‌الله «باقرالنمر»  می‌خواهد نام تشیع و اسلام را محو کند و باید بگویم که آن‌ها کور خواندند و بدانند با این کشته شدن‌ها و از دست دادن چنین شخصیت‌هایی دین اسلام محو نمی‌شود بلکه روز به روز بر عزت و آقایی آن افزوده خواهد شد.

وی با بیان اینکه آل‌سعود با شهادت آیت‌الله «باقرالنمر» زمینه نابودی خود را فراهم کرد، افزود: نهادهای به‌اصطلاح حقوق‌بشری با اعدام بی‌دلیل شیخ النمر سکوت مفتضحانه‌ای کردند.

امام جمعه موقت شهرستان ساری با تاکید بر اینکه مردم در تظاهرات، راهپیمای‌ها و تجمعات علیه این اقدام رژیم آل‌سعود حضور پیدا کنند، گفت: ملت ایران باید انزجار خود را از این حادثه تلخ اعلام و رژیم ملعون آل‌سعود را محکوم کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار