-مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران از کسب رتبه برتر استانی این اداره کل در اقامه نماز خبر داد.
کد خبر: ۱۵۹۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸ 07 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، سید علی قاسمی افزود:در اجلاسیه استانی ستاد اقامه نماز استان که روز گذشته با حضور مقامات بلند پایه استانی در دانشگاه علوم پزشکی پیامبر اعظم(ص) ساری برگزار شد، این اداره کل برای سومین بار پیاپی به این موفقیت دست یافت.

وی گفت: ستاد اقامه نماز در پی بازدیدهای پنهانی و سر زده که از سایر نهادها و ادارات به عمل می آورد، آموزش و پرورش استان را به لحاظ برپایی اول وقت نماز، تجهیز نماز خانه های متعدد، اهمیت دادن به این فریضه الهی و نوع تعامل با ستاد مذکور برتر از سایر نهادها ارزیابی کرد.
بنابر این گزارش آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در اجلاسیه مذکور خواستار ترویج هرچه بیشتر نماز در جامعه شد و افزود: این فرهنگ سیاسی عبادی انسان ها را به سمت هدایت بشری سوق می دهد.
وی از نماز به عنوان بهترین وسیله برای ساخت انسان ها یاد کرد و افزود: با ترویج این فریضه الهی می توانیم تمامی معضلات اجتماعی را رفع کنیم.
او با اعلام اینکه فلسفه نماز عبودیت و بندگی است، گفت: با برپایی نمازهای اول وقت در بازارها و مدارس این فرهنگ را در جامعه نهادینه کنیم.
آیت الله طبرسی از افزایش بی نمازی در برخی خانواده های نسل جوان اظهار تاسف کرد و افزود: خانواده ها برای تقویت تربیت اسلامی فرزندان خود را به نمازخوانی و عبادت سوق دهند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار