مازندران در هفته دوم فروردین هوای صاف دارد؛
در سالی که گذشت میزان بارندگی به جز در شهرهای رامسر و نوشهر، در بقیه نقاط استان نسبت به سال قبل از آن، کاهش داشتیم.میانگین کل بارندگی با سال قبل، برابر است اما چون از ...
کد خبر: ۱۶۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۰ 23 March 2015
مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: شنبه و یکشنبه هفته آینده هم هوای مازندران صاف است.
نوربخش داداشی با حضور در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته از سمت غرب مازندران، بارندگی و بارش برف در ارتفاعات و در بعضی مناطق با وزش باد مواجه بودیم.
به گزارش تابناک مازندران وی با بیان اینکه امروز هم بارش باران در مناطق ساحلی و بارش برف در مناطق کوهستانی را شاهد خواهیم بود و کاهش دمای 4تا 8 درجه‌ای اتفاق می‌افتد، گفت: از اواخر دوشنبه کاهش ناپایداری دما آغاز می‌شود.
مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه آسمان مازندران امروز سوم فروردین صاف و در برخی مناطق با افزایش ابر است، تصریح کرد: شنبه و یکشنبه هفته آینده هم هوای مازندران صاف است.
داداشی با بیان اینکه در سالی که گذشت میزان بارندگی به جز در شهرهای رامسر و نوشهر، در بقیه نقاط استان نسبت به سال قبل از آن، کاهش داشتیم، افزود: میانگین کل بارندگی با سال قبل، برابر است اما چون از پراکنش زمانی و مکانی خوبی برخوردار نبود خشکسالی همچنان ادامه داد.
وی با اشاره به اینکه متوسط بارندگی در اسفند ماه 80 میلی متر بود که نسبت به بارندگی نرمال 25 درصد و نسبت به مدت مشابه در سال 92 صد درصد افزایش داشت، خاطرنشان کرد: پیش بینی ما برای بارندگی در فصل بهار، میزان بارندگی نرمال و پایین‌تر از اندازه نرمال است و افزایش دمای تا 1.5 درجه‌ متوسط را داریم که این مسئله باعث می‌شود با وجود بارندگی، خشکسالی جبران نشود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار