هفتمین دوره آزمون سراسری مهارت با حضور هفت هزار و 450 نفر در 320 حرفه در استان مازندران برگزار شد.
کد خبر: ۱۶۰۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲ 09 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران در حاشیه بازدید از هفتمین دوره آزمون ادواری و صنعت ساختمان که در مرکز 22 بهمن برگزار شد ، از شرکت 55 هزار نفر در آزمون های ادواری و هماهنگ برگزار شده در مدت 10 ماهه سال 94 و اخذ گواهینامه 27 هزار نفر از آنان خبر داد و تصریح کرد: آخرین مرحله آزمون سراسری مهارت در تاریخ 30 بهمن ماه سال جاری خواهد بود.


دبیرکارگروه اشتغال و کارآفرینی استانداری مازندران با اشاره به برگزاری موردی آزمون های الکترونیکی در برخی از مراکز گفت: زمینه سازی برای برگزاری کلیه آزمون ها در سال 95 به صورت الکترونیکی را مهمترین هدف این اداره کل در بخش سنجش و ارزشیابی می باشد.


وی ادامه داد: در حال حاضر آزمون های هماهنگ بخش های دولتی و آموزشگاه آزاد در شهرستان ساری و آزمون های ادواری در سطح استان به صورت الکترونیکی برگزار می گردد که در این بین تعداد سه هزار و 513 نفر در این نوع آزمون ها شرکت داشته اند.


وی همچنین طراحی و اجرای پروژه های مرتبط شغلی در آزمون های عملی را با توجه محور بودن کار عملی در آزمون های فنی و حرفه ای را مهمترین برنامه های آزمون پایان دوره کارآموزان بیان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار