مدیرعامل شهرک‌های صنعتی مازندران:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران ، از اتصال ۷۸۵ واحد تولیدی و صنعتی به تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد .
کد خبر: ۱۶۱۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷ 11 January 2016
به گزارش تابناک مازندران، سید مصطفی موسوی اظهار داشت: درحال حاضر 12 تصفیه خانه فاضلاب در شهرک‌هـا و نواحی صنعتی استان درحال فعالیت بوده و برای راه اندازی این تصفیه خانه‌ها, 103 هزار میلیون ریال سرمایه‌گذاری شده است.

وی افزود: بیش از 70 درصد از واحدهای بهره بردار در شهرک‌های صنعتی استان زیر پوشش تصفیه خانه فاضلاب قرار دارند.

موسوی بیان داشت: تصفیه خانه‌های فاضلاب با هدف جلوگیری از مسائل زیست محیطی، کاهش آلودگی و  استفاده مجدد از پسآب در ایجاد فضای سبز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اجرا می‌شود.

وی تأکید کرد: 12 تصفیه خانه فاضلاب فعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان 6575 مترمکعب فاضلاب را در شبانه روز تصفیه می‌کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران, خاطرنشان کرد: سه تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرک‌های صنعتی جویبار ، بشل و شهدای محمودآباد با ظرفیت پالایش 2950 مترمکعب در شبانه روز ، در مرحله اجرا قرار دارند.

موسوی تصریح کرد: با توجه به شرایط مازندران، شرکت شهرک‌های صنعتی بدنبال حفظ و صیـانت از محیط زیست بوده که مهم‌ترین اقدامات این شرکت را می‌توان در زمینـه طراحی شهرک‌ها و نواحی صنعتی، توجه به رعایت موضوع فضـای سبز، شبـکه فاضلاب، نگهـداری فضای سبز، بهره‌برداری از سیستم تصفیه خانه فاضلاب، احداث شبکه جمع آوری فاضلاب، اجرای شبکه گازرسانی به‌عنوان سوخت پاک برای واحدهای تولیدی و صنعتی بیان کرد.

وی ادامه داد: تاکنون شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران موفق به دریافت 3 لوح صنعت سبز و تقدیرنامه از سوی سازمان محیط زیست شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار