رئیس بسیج رسانه مازندران:
رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه کربلای مازندران از اعزام ۴۰۰ خبرنگار استان برای نخستین بار به اردوهای راهیان نور در کربلای ایران طی نوروز ۹۵ خبر داد.
کد خبر: ۱۶۲۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷ 12 January 2016
به گزارش تابناک مازندران، حسن افشار در دیدار اعضای کمیته اطلاع‌رسانی خبری راهیان نور مازندران با رئیس شورای اطلاع‌رسانی مازندران در استانداری، اظهار داشت: اهمیت رسانه‌ها بر همگان واجب بوده و در مازندران با ایجاد وحدت رسانه ای قصد داریم عزت رسانه ای را در بین فعالان این حوزه تقویت کنیم.

وی افزود: با تشکیل ستاد هفته رسانه توانستیم به وحدت رسانه ای در مازندران فائق آییم و با این رویکرد برنامه‌های رسانه ای مازندران را به تعالی خواهیم رساند.

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه دشمنان قسم خورده نظام سلطه به دنبال تخریب پایه‌های نظام هستند، تصریح کرد: قصد داریم از طریق راه اندازی قرارگاه رسانه ای راهیان نور در خوزستان، بار دیگر نقش اثرگذار اصحاب رسانه را در ترویج ارزش‌های ایثار و شهادت پاس داریم.

افشار با بیان اینکه براساس هماهنگی‌های انجام شده قصد داریم در نوروز امسال 400 خبرنگار و فعال رسانه ای استان را به مشهد شهدای ایران در خوزستان اعزام کنیم، افزود: سه کمیته اطلاع‌رسانی خبری در یادمان‌های هفت تپه، اندیمشک و خرمشهر ایجاد و اخبار بازدیدهای اصحاب رسانه از یادمان‌ها به دنیا مخابره می‌شود.

وی با اعلام اینکه لشگر 25 کربلا به عنوان تنها لشگر ویژه در دوران جنگ، رزمندگان رشیدی را تقدیم نظام کرده است، گفت: باید اصحاب رسانه مازندران در معرفی یادمان‌های دوران دفاع مقدس گام‌های اساسی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بردارند.

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه یادواره‌های شهدای استان را در قالب شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های مکتوب به جامعه معرفی می‌کنیم، افزود: بانک جامع شهدای رسانه ای استان را در دست تدوین داریم.

وی با اشاره به اینکه ستاد خبری و پشتیبانی اطلاع رسانی در خوزستان در اردوهای راهیان نور تدارک خواهیم دید، گفت: مستندی از یادمان‌های دوران دفاع مقدس را در قالب عملکرد تدوین خواهیم کرد.

افشار تاکید کرد: امیدواریم با وحدت رسانه ای بتوانیم، اهداف شوم استکبار را از مرز و بوم و جامعه دینی دور کنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار