هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نامه‎ای خطاب به نماینده مردم ساری خبر مربوط به حضور و غیاب نمایندگان را غیر قابل قبول عنوان کرد.
کد خبر: ۱۶۲۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۳ 13 January 2016
به گزارش تابناک مازندران به نقل از خبرگزاری خانه ملت در این نامه آمده است:


"جناب آقای محمد دامادی
بازگشت به نامه مورخ 94.10.20جنابعالی به استحضار میرساند گزارش منتشره توسط سایت تابناک مورد تائید هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی نبوده و بر اساس استنتاج خود ارائه شده است.
اطلاع دارند اغلب اسامی که از تریبون قرائت میشود پس از ارائه مستندات از سوی نمایندگان محترم اصلاح شده و از لیست غائبین و تاخیر کنندگان حذف می‎شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی"



نامه هیئت رئیسه مجلس به نماینده ساری+ تصویر


لازم به ذکر است که این گزارش‎ها بر مبنای آمارهای استنتاجی خود این سایت‎ها تنظیم شده است.

چندی پیش تابناک بر اساس آنچه در آغاز جلسات علنی مجلس به عنوان اسامی متاخرین اعلام می شود گزارشی درباره حضور و غیاب شش ماه اخیر این جلسات منتشر کرد.  در آن گزارش به این نکته اشاره شد که ارائه آمار دقیق حضور و رفتار نمایندگان از سوی هیات رییسه جهت تنویر افکار عمومی ضرورت دارد و حق طبیعی مردم است.
 هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی به رغم اینکه ملزم به انتشار اسامی افراد غایب است، تا کنون از اعلام این موضوع خودداری کرده و تنها اسامی افرادی را که با تأخیر وارد صحن شده اند، از تریبون مجلس اعلام کرده است.
اشاره به این نکته نیز ضروری است که برخی نمایندگان بر اساس آیین نامه داخلی مجلس در برخی شورا های نظارتی ، مجامع و انجمن ها عضویت دارند که در برخی موارد نمایندگان برای حضور در این مجامع در صحن علنی حاضر نمی شوند اما حتی آمار اینگونه فعالیت های جانبی نمایندگان اعلام نمی شود.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار