فرمانده سپاه کربلای مازندران:
فرمانده سپاه کربلای مازندران هشیاری ملت در انتخابات را از ضروریات بقا و امنیت کشور عنوان کرد و گفت: مبنای انتخاب باید براساس روحیه مقابله‌ای کاندیدا با استکبار به‌ویژه آمریکا باشد.
کد خبر: ۱۶۳۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶ 15 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، سردار محمد حسین بابایی در مراسم تکریم از خانواده‌های شهدای مازندرانی مدافع حرم با بیان اینکه مازندران همانند گذشته در دفاع از کیان و نوامیس اسلامی با غیرت و شجاعت مثال‌زدنی مانند شیر در صف اول مقابله با دشمنان، حماسه می‌آفریند، اظهار کرد: با آن که اهل مازندران نیستم اما افتخار می‌کنم و برای ما موجب سربلندی است که نیروهای جوان مازندران در مسیر حزب‌الله قرار دارند و برای گسترش نهضت جهانی اسلام در اقصی نقاط دنیا به یاری مظلومان شتافته و با انحصار صف اول مبارزه با استکبار نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی افزود: در عرصه مبارزه نیروهای ما در سوریه و عراق با جبهه استکبار، هر چه قدر حضور فعالانه داشته باشیم به همان اندازه دشمن را عقب رانده و ذلیلش کرده و امنیت و اقتدار خود را بیشتر می‌کنیم.

بابایی جنگ دشمن در جبهه اقتصادی را همگام با برنامه خرابکارانه و تفرقه‌افکنانه دشمن در داخل استراتژی خطرناک استکبار دانست و بیان کرد: در این جبهه هم مقام معظم رهبری توجه به اقتصاد مقاومتی را راه موثر مقابله با توطئه دشمن برشمرد.

این مسئول جنگ علمی را هم از کاربردهای دشمن برای به زانو درآوردن جمهوری اسلامی خواند و اظهار کرد: در دو سال اخیر به دلیل کم‌توجهی نسبت به اهمیت علم، افت داشتیم و لذا باید بدانیم جنگ مهم دشمن در عرصه فرهنگ و سیاست است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران راه مقابله در موضوع فرهنگی را اهمیت دادن به مسائل دین، اخلاق و ارزش‌های انسانی اسلامی دانست و یادآور شد: به موازات جنگ فرهنگی جنگ سیاسی دشمن هم وجود دارد.

وی هشیاری ملت را در انتخابات از ضروریات بقا، امنیت و ماندگاری کشور و جامعه اسلامی یاد کرد و بیان داشت: مبنای انتخاب باید براساس روحیه نزدیکی یا روحیه مقابله‌ای نامزدها با استکبار به‌ویژه امریکا باشد بدان معنا که هرکسی تفکرش با تفکر آمریکا و ارتباط با شیطان بزرگ بوده نمی‌تواند فرد شایسته و مورد اعتماد مردم برای کرسی در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری باشد.

بابایی انتخاب درست را انتخاب در گروه حزب‌الله خواند و ادامه داد: در انتخابات هوشیار باشید و آینده مملکت فرزندانتان را با رای به نیروهای حزب‌الهی ساخته و ماندگارش کنید.

فرمانده سپاه کربلای مازندران استقامت خانواده‌های شهدا اعم از پدر، مادر، همسر و فرزندان گرامی شهدا را دارای اجر و مزد در پیشگاه خدا عنوان کرد و گفت: این پاداش هم برای خانواده شهداست و هم برای جامعه‌ای که از شهدا تکریم دارند و بر آن افتخار می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار