تیم والیبال کاله مازندران توانست برابر حریف شمالی خود جواهری گنبد به برد شیرین خانگی دست یابد.
کد خبر: ۱۶۷۱۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸ 20 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، دو تیم کاله مازندران و بازرگانی جواهری گنبد از ساعت 17 در سالن پیامبر اعظم آمل به مصاف هم رفتند که در پایان میزبان با حساب سه بر صفر حریف شمالی خود را با شکست بدرقه کرد.

تیم کاله این دیدار را با ترکیب نیکو فریکس، علیرضا جدیدی، سعید شیرودی، حمزه زرینی، رضا قرا و علی حسینی به سرمربیگری بهروز عطایی آغاز کرد و در مقابل جواهری گنبد به سرمربیگری عظیم جزیده با ترکیب مصطفی باقری، اسماعیل مسافر، جواد حکمتی، سخی عیدی، رسول آقچه لی و حمید محمد الق به میدان آمد.

ست اول را در ابتدا دو تیم نزدیک به هم آغاز کردند اما پس از وقت استراحت فنی اول این تیم میزبان بود که قدرت خود را بر حریف دیکته کرد و توانست با آبشارهای پر قدرت و دفاع‌های روی تور ست اول بازی را از آن خود کند.

ست دوم بازی را دو تیم در حالی آغاز کردند که تیم جوان جواهری توانست بهتر از ست قبل آغاز کند و پا به پای کاله تا امتیاز 13 پیشرفت اما در ادامه باز هم تجربه کاله بر جوانی گنبد غلبه کرد و کاله میزبان توانست این ست را هم با حساب 25 بر 22 از آن خود کند.

ست سوم بازی هم مثل ست قبل، دو تیم تا امتیاز 11 پایاپای پیش رفتند اما در ادامه باز هم این تیم میزبان بود که توانست با اسپک‌های شیرود و قرا از حریف پیشی بگیرد و در پایان این ست و مجموع بازی را با حساب سه بر صفر از آن خود کند.

کاله مازندران چهارشنبه هفته آینده در ارومیه باید به مصاف شهرداری این شهر برود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار