نماینده ولی فقیه در مازندران درباره تشکیل کارگروه رفع موانع تولید در مازندران با محوریت دفتر نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: صنعتگران مشکلات تولیدی را مطرح کنند و از طرفی مسئولان آمارها را شفاف در اختیار مردم قرار دهند.
کد خبر: ۱۶۹۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹ 25 January 2016
به گزارش تابناک مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی در دیدار با اعضای خانه صنعت و معدن استان مازندران اظهار کرد: در مازندران با توجه به مشکلات و بیکاری که وجود دارد باید از تولیدکننده حمایت شود.

وی افزود: برای رفع مشکلات و موانع تولید نیاز به تصویب قوانین حمایت از تولید داریم و این مستلزم این است که صنعتگران مشکلات و نیز راهکارها را به صورت شفاف مطرح کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به مشکلاتی که برخی از تولیدکنندگان با واردات مواجه هستند، تاکید کرد: جلوی بسیاری از واردات غیرضروری به کشور گرفته شود، در واردات محصولات باید دقت نظر شود تا تولیدکننده داخلی با مشکل مواجه نشود.

وی با اشاره به بازدیدی که از وضعیت شهرک صنعتی مرکز مازندران داشت،گفت: بسیاری از واحدهای تولیدی در حال تعطیلی است و باید نسبت به جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی اقدام مناسب انجام شود.

وی با اعلام اینکه برای رفع مشکلات تولید در استان نیاز به تفاهم و همکاری داریم، خاطرنشان کرد: صنایع، بانک‎ها و مسئولان استانی باید همدل و همراه نسبت به رفع مشکلات تولید اقدام کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اقدامات مناسبی که در حوزه دادگستری استان از صنعتگران شد، افزود: این اقدامات باید در بین سایر ارگان‌های دولتی نیز تسریع پیدا کند.

وی با بیان اینکه برخی از موانع تولید در کشور و استان نیاز به تغییر قوانین و اصلاح ساختار دارد، افزود: نیاز به احصاء قوانین در این بخش داریم که این موضوع نیاز به رایزنی بیشتر در سطح مسائل کلان دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار