مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران از آغاز اجرای مرحله نخست طرح کارت اعتباری رفاه اجتماعی ایرانیان (کارا کارت ) خبرداد و گفت که تمامی بازنشستگان تامین اجتماعی استان مشمول این مرحله از طرح هستند.
کد خبر: ۱۶۹۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲ 25 January 2016

به گزارش تابناک مازندران ، کامران اصغری افزود : در مرحله نخست اجرای این طرح بیش از یکصد هزار بازنشسته سازمان تامین اجتماعی درمازندران می توانند اقدام لازم برای ثبت نام و بهره مندی از مزایای این طرح را انجام دهند . 

وی ادامه داد : بازنشستگان تأمین اجتماعی می توانند با ارسال کد ملی خود به شماره پیامک 10001422 و یا در سامانه www.samanehrefah.ir ثبت نام بکنند و کارت صادر شده را از بانک رفاه دریافت نمایند.


مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه دریافت کارت اعتباری رفاه اجتماعی ایرانیان اختیاری است ، افزود : در مرحله دوم بازنشستگان کشوری و در صورت تمایل سایر وزارتخانه ها و کارکنان دولت مشمول این طرح می شوند.


وی گفت که همچنین تلاش می شود برای کارگران و افراد بخش خصوصی که حق بیمه را به تامین اجتماعی می پردازند و اقشار زیر پوشش نهادهای اجتماعی نیز کارت صادر شود.


مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به این که کارت خرید اعتباری به عنوان یک وام کوچک است که دارنده آن می تواند نوسانهای خرید خود را کاهش دهد.


وی با اشاره به اینکه این طرح در تعاونی های سراسر کشور، فروشگاه های زنجیره ای رفاه، اتکا، شهروند، سپه ، امکان، فرهنگیان و اسکات قابل پذیرش است، تصریح کرد: همه اقشاری که بتوان از درآمدهای ماهانه آنان با روش های بسیار ساده اقساط ماهانه را کسر کرد به تدریج مشمول این طرح می شوند.


اجرای پایلوت طرح ارائه کارت اعتباری رفاه اجتماعی ایرانیان (کارا کارت) ماه گذشته در استان البرز آغاز شد و پس از آن به مرور زمان در دیگر استان های کشور در حال اجرا است .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار