خونه به‎خونه بابل نتیجه شهرآورد مازندران را به نفع خود ثبت کرد تا هم شکست بازی رفت را جبران کرده باشد و هم نیم‎نگاهی به صعود به لیگ برتر داشته باشد.
کد خبر: ۱۷۰۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸ 26 January 2016
به گزارش تابناک مازندران، در هفته بیست وسوم لیگ دسته یک فوتبال کشور رقابت حساس و شهرآورد مازندرانی‎ها در هوای ابری استادیوم ورزشی هفتم تیر بابل برگزار شد و طی آن اگرچه دوتیم فرصتهای مناسبی را برای گلزنی خلق کردند اما تا پایان بازی و نواخته شدن سوت پایان بازی شاهد تنها یک گل به نفع میزبان بودیم.
تیم‎های خونه به‎خونه رتبه چهارمی از شهر بابل و نساجی رتبه هشتمی مازندران از شهر قائمشهر در این بازی نه چندان دلچسب یک نمایش کم‎افت وخیز را از خود نشان دادند تا در نهایت نماینده بابل روی یک خطای بازیکن نساجی صاحب موقعیت پنالتی و اخراج بازیکن حریف شد و منصور تنهایی در دقیقه 78  بازی تک گل رقابت را از روی نقطه پنالتی به نفع بابلی‎ها به ثمر رساند.
شاگردان سفید پوش نساجی در ادامه بازی با یک بازیکن کمتر هرچه تلاش کردند موفق به تغییر نتیجه بازی نشدند تا خونه به‎خونه هم سه امتیاز حساس از یک برد شیرین خانگی را بدست بیاورد و هم شکست بازی رفت در قائمشهر را جبران کرده باشد.
با وجود نامساعد بودن شرایط آب وهوایی تماشاگران دو تیم از ساعت‎ها قبل در استادیوم محل برگزاری بازی حضور داشتند.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار