فرماندار نوشهر
فرماندار نوشهر بر روشن شدن وضعیت کارخانه زباله‌سوز نوشهر تأکید کرد و گفت: مدیران ملی و استانی در تخصیص اعتبارات لازم برای نیروگاه زباله‌سوز نوشهر همکاری بیشتری کنند.
کد خبر: ۱۷۱۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹ 28 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، علی شادمان در سیزدهمین جلسه شورای اداری نوشهر با اشاره به  لغو تحریم‌ها، اظهار کرد: لغو تحریم‌ها جای امیدواری برای افق 95 است.

وی با بیان اینکه پس از لغو تحریم‌ها باید با برنامه‌ریزی مناسب گام برداشت، ادامه داد: با توجه به اینکه برداشته شدن تحریم‌ها افق روشنی برای سال است، بنابراین باید برای انجام دادن کارهای بسیاری که وجود دارد همت و تلاشی مضاعف داشت.

فرماندار نوشهر به انتصاب رئیس جدید دادگاه کجور اشاره کرد و گفت: یکی از دغدغه‌های مهم مردم منطقه کجور بحث کارخانه شن و ماسه است که دستگاه قضا قبل از صدور هر حکمی باید ابتدا مصالح مردم را در نظر بگیرد و در این‌باره با فرماندار هم هماهنگی لازم را انجام دهد.

شادمان خاطرنشان کرد: اگر کارخانه شن و ماسه مشکل زیست محیطی دارد باید از راه قانونی مشکلاتش را برطرف شود نه اینکه قیمت مصالح بالا رود و دچار مشکل شوند.

وی با تأکید بر روشن شدن وضعیت کارخانه زباله‌سوز نوشهر تصریح کرد: مدیران ملی و استانی در تخصیص اعتبارات لازم برای نیروگاه زباله‌سوز نوشهر همکاری بیشتری کنند.

فرماندار نوشهر بخشی‌نگری را از آفت‌های مدیریت برشمرد و اظهار کرد: تمامی مدیران باید در سایه تعامل و همدلی بیشتر با یکدیگر کار کنند و در مواردی هم اگر اختلافی وجود دارد باید با فرماندار در میان بگذارند و برابر اسناد و مدارک اقدام شود.

وی در ادامه بر لزوم اجرای قانون در تمامی مراحل انتخابات تأکید کرد و افزود: با توجه به تأکیدات مقام رهبری و رئیس جمهور، مدیران امانت‌دار مردم هستند و دراین‌باره به هیچ‌وجه نباید کوتاهی صورت گیرد و باید مجدانه به دنبال انتخاباتی سالم و صد در صد رقابتی باشیم.

شادمان خاطرنشان کرد: هیچ مدیر و کارکنان دستگاه‌های اداری حق ندارند له یا علیه کاندیدایی در اداره خود تبلیغ کند.

وی در پایان با بیان اینکه نسل کنونی نیازمند پیام‌رسانی تازه با ابزار و رویکرد جدید از انقلاب است، گفت: نقش دستگاه‌های فرهنگی شهرستان از جمله فرهنگ و ارشاد دراین‌باره بسیار حساس و کلیدی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار