رئیس هیئت والیبال آمل
رئیس هیئت والیبال آمل گفت: دوره آموزشی مربیگری والیبال درجه یک مردان استان‌های کشور به میزبانی آمل به‌مدت 10 روز برگزار شد.
کد خبر: ۱۷۲۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷ 30 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، حسن کوچک‌زاده با اشاره به برگزاری دوره آموزشی مربیگری والیبال درجه یک مردان استان‌های کشور به میزبانی این شهرستان اظهار کرد: در این دوره آموزشی علاقه‌مندان به‌مدت 10 روز در کلاس‌های عملی و تئوری حضور داشتند.

وی با اشاره به همکاری اداره ورزش و جوانان آمل، هیئت والیبال مازندران و هیئت والیبال آمل در برگزاری این دوره آموزشی، گفت: علاقه‌مندان به مربیگری والیبال از استان‌های گلستان، مازندران، مرکزی و بوشهر در این کلاس‌ها شرکت داشتند که زیر نظر جواد مهرگان و رحمت نوری اعضای کمیته آموزش فدراسیون والیبال و از مربیان برجسته کشور مدیریت می‌شد.

رئیس هیئت والیبال آمل خاطرنشان کرد: در پایان دوره آموزشی افراد با شرکت در امتحانات تئوری و عملی پس از کسب امتیازات لازم از سوی فدراسیون والیبال مدرک معتبر مربیگری دریافت می‌کنند.

کوچک‌زاده بیان کرد: این دوره آموزشی در دانشگاه شمال برگزار شد که برای نخستین‌بار در مازندران تعداد افراد حاضر در کلاس به 30 نفر ارتقا یافت.

رئیس هیئت والیبال آمل با اشاره به برگزاری دوره آموزشی مربیگری والیبال درجه یک کشور به میزبانی این شهرستان، خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی به مدت 10 روز با حضور 25 نفر از استان‌های گلستان، مازندران، مرکزی و بوشهر برگزار شد.

این مسئول با اعلام برگزاری دوره به صورت تئوری و عملی در سالن ورزشی سرپوشیده فرهنگ‌ خانه والیبال، بیان کرد: خانم‌ها سیف‌زاده و محمدی‌خواه از اساتید برجسته فدراسیون والیبال مدرسان دوره بودند که در پایان پس از برگزاری آزمون‌های مختلف به برگزیدگان مدرک معتبر مربیگری والیبال بانوان اختصاص می‌یابد.

رئیس هیئت والیبال آمل گفت: والیبال بانوان در شهرستان آمل تلاش خوبی دارد به طوری که هم‌اکنون 10 کانون ورزشی والیبال بانوان در شهرستان آمل مشغول به کار هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار