هادی عامل
کارشناس و گزارشگر کشتی گفت: شأن و منزلت کشتی مازندران بیشتر از این سالن‌های کوچک است و امیدواریم روزی مسئولان کشور و مازندران به‌ فکر احداث سالن‌های ورزشی بزرگ باشند.
کد خبر: ۱۷۶۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۲ 06 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، هادی عامل در حاشیه برگزاری آیین اختتامیه سیزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جوانان جام شهید هاشمی‌نژاد اظهار کرد: مسابقات خیلی می‌تواند به رشد و پیشرفت کشتی کمک کند و شرکت‌کنندگان با حضور در مسابقات تجربیات بیشتری کسب می‌کنند.

وی حضور 253 کشتی‌گیر داخلی و خارجی را نقطه مثبت این دوره از مسابقات دانست و افزود: بسیاری از کشتی‌گیران کشور با میدان‌های خارجی آشنا شدند و تجربه خوبی برای شرکت در میدان‌های بین‌المللی کسب کردند.

کارشناس و گزارشگر کشتی با بیان اینکه حمایت رسانه‌ها از کشتی موجب شناخت بیشتر همه جامعه با آن می‌شود، ادامه داد: در طول سال هرچه مسابقات بیشتری برگزار شود به‌نفع ورزش کشور است.

*مازندران از داشتن سالن‌های ورزشی بزرگ محروم است

عامل مبنی بر اینکه چرا استان مازندران از داشتن سالن بزرگ کشتی محروم است و مشکل این امر در کجاست، گفت: استان مازندران سال‌هاست از داشتن یک سال بزرگ و استاندارد ورزشی محروم است.

وی با بیان اینکه امیدواریم روزی سالن‌های بزرگ ورزشی در مازندران احداث شود، اضافه کرد: شأن و منزلت کشتی مازندران بیشتر از این سالن‌های کوچک است و امیدواریم روزی مسئولان کشور و استان مازندران به‌فکر احداث سالن‌های ورزشی بزرگ باشند.

*کلنگ‌زدن آسان است

این کارشناس رشته کشتی با اشاره به اینکه مسئولان مازندران چند سال گذشته وعده ساخت سالن کشتی 6 هزار نفری در ساری و سالن 5 هزار نفری در جویبار را دادند اما هنوز هیچ خبری نشد، بیان داشت: کلنگ‌زدن کار آسانی است اما جامعه ورزش مازندران از مسئولان انتظار سالن ورزشی بزرگ و استاندار دارند.

عامل با بیان اینکه بعضی از شهرهای کشور سالن‌های بزرگ و استاندار کشتی دارند اما حتی یک قهرمان ملی و بین‌المللی مانند مازندران ندارند، تصریح کرد: تنها سالن ورزشی کشتی در مازندران سالن سید رسول حسینی در ساری است که آن‌هم به نیم قرن گذشته برمی‌گردد.

*مسئولان به قول‌های خود عمل کنند

وی خواستار احداث سالن بزرگ کشتی در شأن و منزلت مردم مازندران شد و گفت: مسئولانی که در سال‌های گذشته وعده احداث سالن ورزشی دادند، لطفا به قول‌های خود عمل کنند.

گزارشگر کشتی با اشاره به پرورش قهرمانان بین‌المللی کشتی در مازندران، افزود: جوانان مازندران عاشق کشتی هستند و نیاز به سالن‌های بزرگ کشتی دارند و امیدواریم روزی این سالن‌های بزرگ احداث شوند.

*تفاوت پاداش کشتی‌گیران خارجی و داخلی عدالت نیست

عامل با بیان اینکه کشور روسیه روی ورزش کشتی سرمایه‌گذاری عظیمی کرده و بیشتر کشتی‌گیران این کشور در تمامی میادین بین‌المللی مقام کسب می‌کنند، اضافه کرد: ایران با سرمایه‌گذاری بیشتر در ورزش کشتی می‌تواند افتخارآفرینی بیشتری برای کشور کند.

وی مبنی بر اینکه چرا پاداش قهرمانان داخلی و خارجی سیزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جوانان جام شهید هاشمی‌نژاد متفاوت است، گفت: این انصاف نیست که کشتی‌گیران خارجی به‌دلار پاداش بگیرند اما کشتی‌گیران داخل به ریال و به نظر بنده باید عدالت رعایت شود.

گزارشگر کشتی با بیان اینکه بین کشتی‌گیران داخلی و خارجی تفاوتی وجود ندارد، گفت: برای اینکه کشتی‌گیران خارجی در این جام حضور پیدا کنند، به آنها دلار هدیه دادند و امیدواریم با شکوفایی اقتصادی اینگونه مشکلات برطرف شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار