رئیس سازمان صنعت معدن مازندران
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: صادرات فرآورده های لبنی مازندران طی۱۰ ماهه سال ۹۴ با رشد ۲۳ درصدی روبرو شد.
کد خبر: ۱۷۷۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸ 07 February 2016
به گزارش تابناک مازندران، محمدمحمدپورعمران ، رئیس سازمان معدن و تجارت اظهار داشت: صادرات فرآورده‌های لبنی در 10 ماهه سال 94   بیش از 217 میلیون دلاربوده که با افزایش بیش از 41 میلیون دلاری شاهد رشد 23 درصدی آن در مقایسه با مدت مشابه سال قبل را نشان می‌دهد.

وی افزود: از لحاظ وزنی نیز صادرات فرآورده های لبنی در 10 ماهه سال94 نسبت به مدت مشابه سال 93 بیش از21درصد رشد داشته است بطوری که از رقم  120 هزار و 182تن به 145 هزار و 244 تن افزایش یافت.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران گفت: محصولات و فرآورده های لبنی استان به کشورهای عراق ، کویت و عربستان که مهمترین بازارهای هدف استان در این بخش می‌باشند و نیز به کشورهای حاشیه دریای خزر صادر شد.

محمدپور عمران با اشاره به این موضوع که صنعت لبنیات در کشور و استان به عنوان یکی از صنایع تکمیلی بخش کشاورزی بوده که نقش بسیار مهمی در اشتغال وتوسعه اقتصادی ایفا می‌کند، اظهار داشت: با توجه به رفع مشکل صادرات این محصول به روسیه و اخذ مجوز صادرات توسط شرکت کاله شاهد جهش عظیمی در صادرات این محصول خواهیم بود.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار