دیدار سوم مرحله نخست پلی‌آف لیگ دسته یک والیبال مردان فردا با چهار دیدار پیگیری می‌شود تا چهار تیم فاتح به مرحله دوم پلی‌آف صعود کنند.
کد خبر: ۱۷۸۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹ 09 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، دیدارهای سوم مرحله نخست پلی‌آف مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک مردان یادواره 200 شهید والیبالیست فردا در شهرهای سیرجان، اصفهان، مهاباد و محمودآباد برگزار می‌شود.

تیم‌های کاله جوان و لاستیک بارز کرمان در آخرین مسابقه مرحله نخست لیگ دسته یک (مرحله پلی‌اف) ساعت 16 فردا چهارشنبه 21 بهمن در محمودآباد و در سالن حسین توکلی این شهر با قضاوت حمید راهجردیان و محمد رضا کاویانی بعنوان داوران اول و دوم و نظارت اسماعیل صباغ به مصاف یکدیگر می‌روند.

تیم لاستیک بارز کرمان که در مسابقه رفت سه بر صفر مغلوب کاله جوان شده بود، در شهر کرمان موفق به شکست سه بر دو میهمان خود شد تا امیدش برای صعود زنده بماند.

کاله جوان صدرنشین گروه چهارم دور مقدماتی و لاستیک بارز کرمان نیز تیم چهارم گروه یک دور مقدماتی بودند، از نظر آماری شانس کاله برای صعود بیشتر است اما اگر نماینده کرمان موفق به شکست میزبان خود شود، شگفتی‌ساز شده است.

قبلا چهار تیم شهرداری بجنورد، متین دامغان، شهرداری اراک و سازمان عمران شهرداری ساری صعودشان به مرحله دوم پلی‌‍آف لیگ دسته یک قطعی شده است و از چهره چهار تیم دیگر نیز روز چهارشنبه رونمایی می‌شود.

*برنامه کامل دیدارهای سوم مرحله نخست پلی‌آف:

سیرجان: ساعت 16: گل گهر سیرجان ـ ترکمن‌صحرای آق‌قلا

اصفهان: ساعت 16: رعد پدافند اصفهان ـ سفیر گیلان

مهاباد: مقاومت فرمانداری مهاباد ـ پاس خراسان

محمودآباد: ساعت 16: کاله جوان ـ لاستیک بارز کرمان

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار