در روز تساوی نماینده بابل، تیم نیمه‎بحرانی نساجی مازندران موفق شد با تک گل بازی توسط بهترین گلزن لیگ، با سه امتیاز شیرین از استادیوم قدس همدان خارج شود.
کد خبر: ۱۷۸۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۸ 09 February 2016
به گزارش تابناک مازندران، نمایندگان فوتبال مازندران در در هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر دیروز در حالی به یک تساوی و برد دست یافتند که شاید تیم نساجی بیش از هرزمان دیگری نیازمند برد و سه امتیاز بازی بود.

تیم فوتبال خونه بهخونه نماینده امیدوار مازندران در روزی که می‎توانست با کسب سه امتیاز بازی با یک امتیاز کمتر پائین‎تر از پیکان صدرنشین قرار بگیرد در ورزشگاه هفت تیر بابل مقابل نماینده تبریز با نتیجه 2 بر 2 متوقف شد تا با 44 امتیاز پائینتر از پیکان 48 امتیازی و فجرسپاسی 45 امتیازی رده سوم جدول باقی بماند.

گلهای این تیم را مهدی قریشی بازیکن حریف در دقیقه 8 و محمد غلامی در دقیقه 75 به ثمر رساندند و گل‎های ماشینسازی تبریز توسط حسین قرهداغی در دقیقه 37 و هادی شکوری بازیکن خونه به خونه در دقیقه 83 به ثمر رسید.

تیم نیمه‎بحرانی نساجی مازندران هم در دیگر بازی نمایندگان مازندران موفق شد با تک گل بازی توسط حمید کاظمی بهترین گلزن لیگ در دقیقه 88 با سه امتیاز شیرین از استادیوم قدس همدان خارج شود.

نساجی در این بازی حریف میزبان قعرنشین خود تیم پاس این شهر بود و با این پیروزی جمع امتیازات خود را به عدد 32 رساند تا در پایان هفته بیست و پنجم در مکان دهم جدول 20 تیمی قرار بگیرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار